poniedziałek, 10 sierpnia 2009

Wonder

LO zrobione na scraplift Makówki - niestety położyłam go całkowicie, oryginał ma soczyste kolory: żółta baza i kolorowe dodatki - a ja takich nie mam. Za radą Anny-Marii (:-******) zostawiłam kontrasty oryginału, a kolory dobrałam do papieru (Webster's Pages - mam nadzieję, że niedługo znów pojawią się w scrap.com.pl!) - ale i tu porażka, aparat mimo kilkakrotnej zmiany ustawień nie zamierzał oddać ani właściwych kolorów, ani nawet delikatnego wzoru bazy. Widocznie tak miało być - nieudany na całej linii. Dobrze, że chociaż Kuba na zdjęciu ładnie wygląda :-))

I made this LO for Makówka's scraplift - but unfortunately I ruined it altogether. The original is in bold colours: an intense yellow base and bright embellishments - and I simply don't have those. Following Anna-Maria's advice I left the contrasts of the original and added "my" colours to fit the base paper (Webster's Pages, and I hope they'll be back soon at scrap.com.pl) - but I failed even here, my camera refused to show the true colours or the delicate ornament of the base. Apparently it was destined to be a failure... Well, at least Kuba looks fine in the photo :-))










8 komentarzy:

Encza pisze...

Uważam że scrap cudniasty, choć kolorystyka inna niż wyzwaniowa:)
Pozdrawiam

Zielona pisze...

Faktycznie pierwsze zdjęcie przekłamane ;) Ale z fotek detali już można sobie mniej więcej wyobrazić co i jak :) Ładnie jest :)

Zuza pisze...

Co ty mówisz, scrap piękny jak zwykle :)

adda pisze...

Przecież to jest cudo!!!!!!!! Cudo!!!

Anitasienudzi2 pisze...

halo! halo! co to za pesymizm! jest zabójczy! całkowicie udany lift w twoim charakterystycznym wydaniu

Jaszmurka pisze...

Ja jak zawsze z opóźnionym zapłonem :P ale dotarłam :D

Cieszę się, że jesteś na blogpsocie :*

buziole przesyłam :D

utopijne brydz.blox.pl pisze...

ładne, chociaż z ostatnich prac najbardziej podobają mi się kartki letnie. Cóż. Może to kwestia właśnie lata i pogody? Powinno być ładnie i kolorowo. Brak nastroju na powagę.

rafija pisze...

A mnie wlasnie ten scrap najbardziej zaskoczyl- sposrod calego grona liftowego. Dlatego, ze wlasnie taki wyplukany z kolorow i przez to inny. Pokazuje, ze kazdy swoja wizje ma i jakze rozna od pozostalych ;P
pozdr serdecznie