sobota, 12 czerwca 2010

Gorrrrrrące życzenia / Warmest Wishes

Takie o temperaturze 31 stopni w cieniu.... uffff....

Przy tym upale wszystko kojarzy mi się pustynnie, a najbardziej spalone słońcem kolory ma kolekcja Queen Bee PinkPaislee - odważyłam się w końcu podnieść nożyczki na te cudne papiery :-)) Do tego stempelki i kwiatowy symbol lata, słonecznik. 
Having this awfully hot weather, everything looks desert-ish to me, so for this birthday card I chose the sun-burnt colours of the Queen Bee papers by Pink Paislee - I dared cut them at last! I added some Queen Bee stamps and a flower symbol of the hot summer, i.e the sunflower.


I pomyśleć, że dwa tygodnie temu włączałam na noc centralne!
I can't believe I turned the central heating for the night only two weeks ago!

11 komentarzy:

Alicja pisze...

Gorrrąco podziwiam :)

Sandrine pisze...

Jak pięknie!! Cudowne!!! Bardzo mi się podoba!)))))

Guriana pisze...

żółty z szarym to był zawsze zgrany duet...u Ciebie gooorąąący:))

jostek pisze...

o kurcze Maja, ależ cudna karteczka:)
i ten mechaty słonecznik... bomba:)

Oliwiaen pisze...

Dziękuję, dziewczyny!

Guriana - to nie szary, tylko taki wypłowiały na słońcu ciemny brąz :-)

Artana.85 pisze...

śliczna. Moge nawet powiedzieć, że sie w niej zakochałam (kartce oczywiście), bo kocham brązowy, a słoneczniki jeszcze bardziej :)

Jaszmurka pisze...

dżyzas... te Twoje kartki są idealne O_o

fussia pisze...

Rzeczywiście cieplutka. Pszczółka to tu to tam, świetna :)

Ludkasz pisze...

Ale cudna!!!!

Kitty pisze...

Piękniusia ta kartka!!!

kigabet vel Ki pisze...

jest taka promienna ...