czwartek, 8 lipca 2010

Braciszek / Little Brother

Mimo szczerych chęci ostatnio nie udawało mi się pobawić w Kolorowym Pokoju. Kilka fajnych paletek przeszło mi koło nosa, ale nic na to nie poradzę, czas jest dużo szybszy ode mnie :-(( Jednak ten zestaw kolorystyczny przypomniał mi o zdjęciu, które na oprawę czeka 4 lata - pierwsza wspólna sesja braci. Filip miał wtedy 2 tygodnie, a Kuba był zachwycony faktem, że dostał braciszka w swoje ręce ;-)))

Though full of willingness, I haven't managed to play in the Color Room lately. I missed a couple of great colour palettes, but I can't help the fact time is much faster than I am :-( But this colour set reminded me of the photo that waited its turn 4 years! It was the brothers' first photo session. Filip was barely 2 weeks, and Kuba was delighted to get him in his arms :-)

 


Oprócz kolorów skorzystałam też z zaproponowanej mapki. Jak widać, nie stosuję się ortodoksyjnie do zasady, że różowy jest tylko dla dziewczynek :-)
Jako, że zdjęcia sielankowe, znów w ruch poszła "Idylla" :-))
Apart from the colours, I also used the sketch. As you can see, I'm not very orthodox about "pink-for-girls-only" ;-)) And, as the photos are so idyllic, I used "Idylla" papers again :-)

Edit:
Dotarłam teraz do opisu kolorów w TCR - i to miały być odcienie szarości, nie brązu. No cóż, na moim monitorze wyglądają całkiem jak kawa z mlekiem, nie szary...
I just read the colour description at TCR and I found they should have been greys, not browns... Well, they look totally brown on my screen :-(

12 komentarzy:

bossanova pisze...

śliczne LO! duży braciszek zadowolony mniejszy chyba trochę mniej ;) ale jakie fajne wspomnienie :)

Oliwiaen pisze...

A nie, to tylko tak wygląda, on wtedy ziewał :-DD Dziekuję :-**

Anonimowy pisze...

Przepiękne, kolory również :)

Joanna Oborska pisze...

Przepiękny!!!

Ewa Kierzek pisze...

Zdjęcie jest rozczulające, ale faktycznie młodszy brat wygląda na niebyt zachwyconego :) Ja już bym drżała, że Kuba go puści :) Scrap super, gratuluję odejścia od błękitnego stereotypu!

JaMajka pisze...

Uwielbiam ten papier z Idylli, bajecznie skomponowałaś go z brązem!

KOLOROWY ptak pisze...

Wyjątkowy scrap, tak jak wyjątkowe jest zdjęcie! Może i lepiej, że przeleżało 4 lata... warto było! Efekt końcowy jest oszałamiający!!! Cudowne posiadasz wyczucie piękna!

jolutka123 pisze...

O bardzo mi się podoba to przełamanie, że tylko dziewczynkom w różu jest do twarzy! Twoim chłopcom też pasuje; świetny scrap!

monikajacka pisze...

ogladałam LO chyba ze sto razy i dopiero za kolejnym podejściem zobaczyłam tam Karolowe papiery,jak widać potrafią zaczarować nawet dwóch chłopców.dobrze im w tych kolorkach a scrap jak zwykle perfekcyjny i doskonały.
a ja dopiero próbuję z dużym formatem...

Niebiesko_Oka pisze...

cudne LO!
Jestem fanką Twoich scrapów!
I iluż kwiatków użyłaś 0_o.
Jestem pod wrażeniem :D.

Guriana pisze...

świetny ten róz w chłopiecym wydaniu...i Twoim cudnym wykonaniu!!:))

Nowalinka pisze...

Haha, ale fotka i obaj w podobnych ubrankach :)

Mnie się podoba w tych brązach, teraz masz za to pięknego scrapa na pamiątkę tych ulotnych chwil :)

A co do albumów...jak zdążysz mi do grudnia podesłać jakieś fotki (na maila) to może do lutego zdążę zrobić ;)