wtorek, 8 lutego 2011

Black Red White

Nie, nie jest to post reklamujący firmę meblarską ;-)) Tak mi po prostu wyszło, że dzisiejsze prace inspiracyjne dla Craft4You są w tych 3 kolorach. 
No, this post doesn't advertise a certain furniture company ;-)) It just happened I made today's inspiration creations for Craft4You using those three colours.

LO jest eksperymentem z formatem A4 i "modernistycznym" stylem - a równocześnie interpretacją mapki Mony w Piaskownicy, jak to u mnie, dość wierną :-)
The LO is an experiment with the A4 size and a "modern" style, and also my take on Mona's sketch at Piaskownica.


Prawda, że od razu widać, że to nie "moje" klimaty? :-DD
You can see at once this is not "my" style, can't you? :-D

Kartka też nie do końca "moja", ale już znacznie bardziej w tym kierunku {lol}
The card also is not fully "me", but something much more in the direction {lol}

 
 





A teraz wracam do sprzątania i układania - nie od wiary, ale jednak umeblujemy się w tym stuleciu! ;-))

6 komentarzy:

Ania Komenda pisze...

powiedziałabym, ze skrap minimalistyczny jak na Ciebie :) ale w końcu skraperka musi wszystkiego spróbować :) kartka bardzo mi się podoba bo jest prosta a jednocześnie elegancka;

madebyviva pisze...

scrap faktycznie taki "nieTwój" ale i tak świetny
a kartka urocza!!

Guriana pisze...

może i nie twoje, ale cudnie wyszło:))

coco.nut pisze...

bardzo mi się podobają obie rzeczy!!! może dlatego, ze czerwone? ;)

Angeliqa pisze...

Ty czego się nie dotkniesz to i tak ładnie wychodzi - masz to w sobe po prostu !!!
Za to właśnie chciałam Cie wyróżnić - zapraszam po wyróżnienie do mnie:
http://angeliqa-scrap.blogspot.com/2011/02/wyroznienie.html

karolina jeżak pisze...

Urzeczona Twoją twórczością, dzielę się wyróżnieniem. Po odbiór zapraszam na bloga. :)) Pozdrawiam!