wtorek, 26 kwietnia 2011

Sweet Dreams

Święta przyszły i minęły tak szybko, że nawet nie zdążyłam złożyć Wam życzeń! Kajam się niniejszym i mam nadzieję, że były one tak wspaniałe, rodzinne i radosne, jak moje :-)
Easter came and passed so quickly I didn't even manage to post the wishes! Shame on me then, I just hope your holidays were as wonderful and joyful as mine were :-)

A tymczasem mamy już wtorek, co oznacza kolejny post na blogu Craft4You. W klimatach rodzinnych pozostając, przygotowałam na tę okazję LO z najmłodszym członkiem naszej rodziny, bratankiem męża:
Meanwhile, Tuesday came again which means another inpsiration post for Craft4You. Keeping the family climate of the holidays, I created a LO with the youngest member of our family, my husband's nephew:


Wykorzystałam tu jeden z najmodniejszych ostatnio motywów w scrapbookingu, czyli girlandę - równiutkie trójkąciki to zasługa moich nowych wykrojników :-)
I used one of the most popular motif in scrapbooking lately, i.e. a garland. Perfectly regular triangles thanks to my new Spellbinders dies :-)


Stempelki zaś pochodzą z kolekcji Pink Paislee Butterfly Garden - nie wiem, czy były dostępne choć  przez 15 minut ;-))
The stamps are from Pink Paislee's Butterfly Garden collection - I don't know if they were available for a quarter ;-))



Czy już odliczacie dni do długiego weekendu? Ja tak! ;-))
Are you already counting down to the long weekend? I am!! ;-))

11 komentarzy:

aaa pisze...

Prześliczny scrap!!!!!!! jest taki leciutki i uroczy :)

Anna Zaprzelska pisze...

Śliczne, błękitne LO!

monia pisze...

Śliczne i delikatne :)

elpimpi pisze...

GENIALNE LO! Przesłodkie i takie delikatne!

Amy Sheffer pisze...

Incredible! So peaceful and serene and sweet -- just perfect for that precious baby photo!!

ArtIs pisze...

Ale cudeńko, takie delikatne. Śliczne!!!

Gosienkah pisze...

urocze!!!

kobens pisze...

Cudny, leciutki jak chmurka :)
Ja się na stempelki nie załapałam, buuu :(

Guriana pisze...

słoooodkie!!!:))

bossanova pisze...

ale romantyczne cudneńko!!!

MagArt pisze...

Jest cudowne!!!! Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do mnie i na candy! http://magart-magdaczechoska.blogspot.com