poniedziałek, 5 września 2011

Całuski i uściski / XOXO

Są takie papiery, które u mnie po prostu muszą odleżeć swoje. Bo są za ładne, żeby je tak od razu ciachnąć, albo kupiłam je "na wszelki wypadek", albo jakiś pomysł na nie się kołacze, ale musi dojrzeć ;-)) I tak też było z papierami Echo Park, a konkretnie z tymi z kolekcji "Be Mine" i "Victoria Garden". Do tej pory papiery EP kojarzyły mi się z bajecznie kolorowymi wzorami, idealnymi do prac "dziecięcych" - a te dwie kolekcje wyraźnie się różnią :-) Ale już się napatrzyłam, i przyszedł czas na ten LO właśnie :-)
There are papers that simply have to wait for their turn. They are either too pretty to be cut immediately, or I bought them "just in case", or I have some ideas of using, but htey have to crystallise. And so it was with the Echo Park papers, I mean those from the "Be Mine" and "Victoria Garden" collections. So far EP papers for me were fabulously colourful designs, perfect for "kids" projects, but those two collections are distinctly different :-) But I've already fed my eyes and the time has come for this LO :-)


Bardzo podoba mi się to polączenie mocnych, nasyconych kolorów ze starociową stylistyką! :-) 
Na zdjęciach pewnie kiepsko to widać, ale co tylko się dało, przykleiłam na piance 3D, dla przyjemnego przestrzennego efektu :-)) 
I love this combination of bold, juicy colours with the vintage designs! :-)
I guess photos don't show that too well, but I put all passible elements on 3d foam for a nice dimensional effect :-))




A jutro coś, co przygotowałam specjalnie na weekend, który właśnie - niestety, niestety - się zakończył.
Come back tomorrow, Ill show something I made especially for the weekend that has just - alas! - finished.

11 komentarzy:

Aida Domisiewicz pisze...

Przepiękny LO!!!! Cudowne zdjęcie i te wszystkie dodatki!

Barbara pisze...

świetnie,że zminimalizowałaś ilośc kolorów,wyszło bardzo stylowo :)

kartkomania.com pisze...

Przepiękny - tyle dodatków i warstw !!!

moja artissima pisze...

Nie znam się na tworzeniu Lo ale Twoje prace ogromnie mi się podobają. Są przepiękne i wyważone:)

vivi22 pisze...

masz rację, połączenie tego papieru z nasyconymi kolorami wygląda cudnie :)

basiasz80 pisze...

jak zawsze piękna praca !

splatane-sluchawki pisze...

Piękne :)

Anonimowy pisze...

To Papiery Echo Park? Z jakiej kolekcji?
Cudownie wyszło!
Szkoda, ze nie widać całości :(

Bellaidea pisze...

Piekna kolekcja i piekna praca, klaniam sie !

Oliwiaen pisze...

Dziękuję bardzo :-)

Scrap Art Kati - papiery pochodzą z kolekcji Be Mine i Victoria Garden - a całość chyba widać??

Anonimowy pisze...

O dziękuję za odp.
Nie wiem, ale ja całości w 1 kawałku nie widzę :(
Mimo to i tak jest cudne, wyraziste i ze szczyptą soczystości.