wtorek, 13 września 2011

Chwila zamknięta w sercu / The Moment Closed In the Heart

Jak zwykle we wtorek - porcja inspiracji dla Craft4You. Tym razem chwila zamknięta - dosłownie - w sercu :-))
As usually on Tuesday, the inspiration post for Craft4You. This time it's a moment closed - literally - in the heart :-))


Postarzyłam farbami, dodałam trochę metalu, a potem złagodziłam go kwiatami :-)
I distressed with paints, added metal and softened the metal look with flowers :-)





Zdjęcia z jednej z moich ulubionych sesji dzieciaków pojawiły się już tutaj i tutaj, ale nie mogę się oprzeć, znowu jedno wykorzystałam :-)
Some of my most favourite kids' photos ever appeared here and here, but I couldn't resist and used one again :-)



Zmykam porządkować w dziupli - mam nowy regalik, ostatni, jaki dało się tu wcisnąć. Chyba powinnam skasować swoje dane z wszystkich sklepów scrapowych ;-))
Now I'm off to tidy up a bit in my craftroom - I got a new shelf, the very last I managed to squeeze in here. I guess I should just delete all my craftstores accounts ;-))

16 komentarzy:

paauliska pisze...

śłiczne serduszko urocze

Aszczka pisze...

cudo!

silence pisze...

Genialna zawieszka! Każdy szczegół dopracowany, piękne połączenia surowości metalu z delikatnością kwiatów. Cudo!

Izabela pisze...

przepiękne wspomnienie zamknięte w sercu. Cudo stworzyłaś.

Ataboh pisze...

Ciekawie to skomponowałaś, faktycznie chwila zamknięta w sercu

madebyviva pisze...

Wymiękłam i rozpłynęłam sie ze wzruszenia! PRZEPIĘKNIE ZAMKNIĘTA W SERCU CHWILA! Na blogu Craft4you chłonęłam już każdy szczegół, ale tu przyszłam napisać, że ta praca jest absolutnie zachwycająca!!

Aida Domisiewicz pisze...

Świetna praca!!! wspaniały pomysł, rewelacyjne, zdjęcie i chwila zamknięta w sercu - cudowna!!!

JaneB pisze...

Cudowna praca!!! Świetny pomysł!!!!

IWA pisze...

Jaaaaaaaa słów mi brakło...

Alexandra pisze...

mmmm.....zapiera dech :) jest przeurocza :)

asica.p pisze...

coś pięknego!!!

Hogata pisze...

Nieprzeciętnie piękna praca! :)

Asia pisze...

Kolejna porcja inspiracji :) Serce jest bossskie... i w dodatku z takim zdjęciem!

Tusia Lech pisze...

Przepiękne serduszko. I to zdjęcie - niesamowita inspiracja!

Dunia pisze...

super serducho!

Bożenka pisze...

Plan lekcji po prostu super. A serduszkowa zawieszka śliczna. Pozdrawiam