środa, 28 września 2011

Kartka pudełkowa / A Box-card

czyli kolejna kartka 2 w 1 :-)
Pamiętacie tę kartkę-pudełko? Zmieniłam trochę formę i proporcje i tak powstała moja kartka pudełkowa dla Lemonade - można w niej umieścić nie tylko życzenia, ale i prezent :-)
i.e. another 2 in 1 card :-)
Do you remember this box-card?. I changed the form and the size and here's my box-card for Lemonade - you can not only write wishes in, but also include a gift :-)




Na blogu Lemonade jest też krótki kurs, jak taką kartkę wykonać :-)
I put a short tutorial on the Lemonade blog on how to make such a card :-)

16 komentarzy:

Irena Rysa Maciąg pisze...

śliczna. Badzo!

Anna pisze...

ah! cudne!

Barbara pisze...

fantastyczny pomysł,na pewno wykorzystam na świąteczne drobne upominki :)

bossanova pisze...

ale to jest fajne :)) i jakie śliczne :))

paauliska pisze...

świetny pomysł :) z pewnością mnie zainspiruje

IWA pisze...

Rewelacyjny pomysł! Prezentuje się świetnie!

Hogata pisze...

Pomysłowa i cudna niesamowicie!

Anna Zaprzelska pisze...

Ale cudna!!!!

JagaBa pisze...

Mam pełno kolczyków .które mi pozostały po mojej przygodzie biżutkowej,podsunęłaś mi wspaniały pomysł jak można je ślicznie zapakować:)
Pięknie wyszła ci ta karteczka!!

Ag@t@ pisze...

Prześliczne pudełeczko, bardzo pomysłowe i bardzo ładnie wykonane :)

Offca pisze...

cudeńko

Ludkasz pisze...

genialna kartka pudełeczkowo - prezencikowa:)

Ataboh pisze...

Super, świetne opakowanie dla małego prezentu

MILA25 pisze...

To pudełeczko jest boskie :)
A kolczyki w nim zyskują jeszcze bardziej na swej urodzie .
Pozdrawiam Mila

Anna pisze...

słodkie a jednocześnie piękne:) i odrazu kolczyki lepiej się prezentują choć też są świetne

Polka pisze...

Przepiękne, o ileż milej jest dostać drobiazg w takim niespotykanym opakowaniu...tak się zastanawiam, sama robisz te pudełeczka czy są gdzieś do nabycia? Pozdrawiam bardzi serdecznie