czwartek, 15 września 2011

Organizujemy się / Organising

Nie wiem, kiedy to minęło - mój malutki, ledwo co urodzony Kubuś od 1 września jest już pierwszoklasistą! Chociaż zajęć sporo, to szkołą jest zachwycony, świetnie się w niej czuje i optymistycznie patrzy na szkolne wymagania :-) 
Wraz z całym mnóstwem innych rzeczy dostał też puszkę na kredki, a teraz czas przyszedł na plan lekcji :-)
I don't know when the time passed - but my little, sweet baby boy Kubuś is a first-year since September 1! Although he's a lot of classes, he's delighted with his school, loves being there and has a very optimistic outlook on schoole requirements :-)
Apart from a whole lot of new fascinating shcool things he's got a pencil container frome me, and now the time has come for a school timetable :-)


Wykorzystałam papiery i stemple Lemonade - przy kolorowankach powróciłam do starych, dobrych Distressów :-)
I used Lemonade papers and stamps - I got back to good old  Distress inks to colour :-)



Tematyczna zawieszka też się znalazła :-)
I also found a theme matching charm :-)


Plan jest przy okazji inspiracją do mojego wyzwania organizacyjnego w Lemonade  - serdecznie zapraszam do udziału :-)
The timetable is also inspiration project for my Lemonade organising challenge - you're heartily welcome to join in :-)

A na koniec nasza szkolna anegdotka ;-) Od dwóch tygodni obowiązkowym pytaniem każdego do Kuby jest: No i jak tam w szkole? Ciocia również chciała wiedzieć:
- Kubuś, czego najbardziej lubisz się uczyć?
- Działań matematycznych!
- Naprawdę?? A czego ostatnio się uczyliście?
- Jeszcze nie mieliśmy w ogóle matematyki...

:-))))

13 komentarzy:

Bożenka pisze...

Plan lekcji fantastyczny, Super pomysł. Pozdrawiam

bossanova pisze...

świetny plan lekcji!

Joasiunia:) pisze...

Haha dobra ta anegdotka:D Będzie chłopak politykiem:D;)

A plan lekcji-super jest:) Strasznie fajny:)

BETIK pisze...

Twój plan jest fantastyczny!! Kuba oczywiście też! Mój pierwszoklasista też ma zacięcie matematyczne... czyżby to jakaś męska przypadłość?:)

vivi22 pisze...

plan lekcji cudny :) Mimo, że nie chodzę już do szkoły a Emilka jeszcze nie to chciałabym taki plan mieć u siebie :)

Ludkasz pisze...

Wow, jakiego masz już dorosłego faceta:)Życz mu ode mnie samych sukcesów:)
Plan pracy jest cudny:)

Gosik pisze...

śliczny^^

Amy Sheffer pisze...

What an awesome and useful project for your little guy!! Those images are adorable and your coloring is impeccable!

paauliska pisze...

super jest ten plan lekcji :)

ZUzanna pisze...

Wow, to dopiero plan lekcji!! aż chce się do szkoły wrócić! :D

Asia pisze...

Super plan! Właśnie wczoraj zastanawiałam się gdzie i jak umieścić plan mojej Julki :) A Ty ze swoim pomysłem "spadasz z nieba" :) I w dodatku jakim genialnym :)

edit pisze...

hhha anegdotka świetna:) plan lekcji primo-sort!

Gocha pisze...

Świetny ten plan lekcji, że też ja takiego nie miałam :D haha mały bystry jest :D uwielbiam takie dzieciaki!