czwartek, 8 września 2011

Posezonowo / After The Season

Dawno już nie kolorowałam, a jeszcze dawniej nie kolorowałam Promarkerami (właściwie, to kolorowałam raz ;-)) - pora to zmienić :-) Ta kartka powstała przy okazji kartki, którą pokażę jutro - pokolorowałam od razu dwa obrazki, skoro już wyjęłam pisaki :-) 
It's been a long time since I coloured an image, and even longer since I coloured with my Promarkers (as a matter of fact, I coloured once ;-)) - high time to change this :-) I made the card below because of the card I'll show tomorrow, just because I took the markers out :-)


Sezon truskawkowy już dawno za nami niestety, więc chociaż takie papierowe...
The strawberry season is over, alas, so I just have the paper ones...


Stempelek pokolorowałam i wycięłam, odcinając koszyk od nogi, żeby tę nogę następnie schować w "trawie" ;-))
I coloured the image and cut it out, cutting the basket off the leg, so that I could hide the leg in teh "grass" :-))


Dwukolorowa wstążka? Jakoś samo tak wyszło ;-)
Two ribbons? Just happened ;-)


Premiera (u mnie) wykrojnika:
My new die premiere:


Leje dzisiaj od rana, więc kolory na zdjęciach....ekhm....
It's been raining all day, so the colours are...ekhm...


Stempelek i Promarkery z E-craftu :-)
I got the stamp and Promarkers from E-craft :-)

Nie, nie zapomniałam o losowaniu :-) Dziękuję za tak liczny udział, wkrótce zapewne kolejne cukierasy :-) A te polecą do...



...Maggie :-) Gratuluję i poproszę o adres, a wszystkich zapraszam jutro na kolejną truskawkową kartkę :-)

33 komentarze:

Zuzik pisze...

Urocza karteczka!
Pięknie pokolorowana!
Dziękuję za zabawę!
Gratuluję Maggie!

florysztuka pisze...

Piękna ta Truskawkowa Panienka!!

paauliska pisze...

piękna karteczka :) gratuluje wylosowanej

Masza pisze...

Śliczny stempelek i cudna kartka, podziwiam Twoje dzieła.Pozdrawiam.

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Karta piękna i nasycenie kolorów zupełnie nie deszczowe :)Ach, zatęskniłam za truskawkami.
pozdrawiam
mz

Maggie-Gratuluję !

hania739 pisze...

Karteczka wyszła rewelacyjnie :))

Iza pisze...

Jest absolutnie cudowna:)

Agata pisze...

totalnie urokliwa! i kurcze, drugi raz promarkery w ręce i taki efekt? ja też tak chcę! ;)

Boei pisze...

Piękna, delikatna i dziewczęca:)

Ataboh pisze...

Gratuluję szczęśliwej!
Karteczka urocza

Malgodia pisze...

Piękna kartka i pieknie pokolorowany stempelek :), a mazaczki to trzymaj na wierzchu , a nie chowaj i częściej używaj, bo miło bardzo oglądać takie kartki :)

silence pisze...

O ile nie darzę jakąś szczególną sympatią Magnoliowych postaci, tak u Ciebie jestem w stanie je zaakceptować :) Perfekcyjnie pokolorowane, ciekawie skomponowane i dopasowane do reszty ozdób na kartce. A niech będzie - podoba mi się :)

Arte Banale pisze...

Świetne kolorowanie, naprawdę fantastyczne!

moja artissima pisze...

Dzięki za zabawę:) A co do kartki pełen zachwyt i ogromne poczucie głodu truskawkowego:)

coco.nut pisze...

przeurocza karteczka!!!

Ludkasz pisze...

Śliczna ta karteczka:) Słodziak:)I te truskawy...ech...szkoda lata...ale już coraz bliżej kolejne;)

Dobra pisze...

Karteczka może i posezonowa, ale za to jak pięknie wykonana. A tak wogóle to narobiłaś mi wielkiej ochoty na truskaweczki.

rosse5 pisze...

Coś jest z tym kolorowaniem, bo ja też wczoraj siedziałam pół dnia z kredkami;) Śliczna jest ta kartka! Pięknie pokolorowany stempelek, całość świetnie skomponowana - fajnie wygląda ta trawka. Aż mi się zamarzyły świeże truskawki:)

A dla Maggie ogromne gratulacje!

IWA pisze...

Ale urocza i sympatyczna!

Natka pisze...

Ta Tilda jest przeurocza, a kartka cudna i bardzo smakowita!

Noami pisze...

jaka slodka kartezka! az mam ochote na truskawki:P

niewielka pisze...

Śliczna karteczka.. no i gratuluję Maggie

Amy Sheffer pisze...

What an adorable image! I love the whole scene! Your coloring is incredible!

Rachel pisze...

Congratulations to the lucky winner and to you, my dear! So lovely candy! :D

madebyviva pisze...

Piękna kartka! Jak truskawkowy szejk :-).

Asia pisze...

Fantastyczna, aż ślinka cieknie na myśl o truskawkach :) a karteczka w sam raz jak dla mojej Julki... kocha truskawki i lubi różowy kolor :))

Ala M. pisze...

śliczna kartka!

Hogata pisze...

Wyszło bardzo uroczo, a z tych wykrojnikowych banerków jestem bardzo zadowolona - brakowało mi takich pod napisy :)

Aldona pisze...

Przeurocza karteczka:)

gratuluję:)

Anonimowy pisze...

nie widziałam wcześniej tego stempla a to pierwsza Tilda, którą jestem w stanie zaakceptować, bo w miejscu gdzie powinny być usta (których Tilda nie ma) jest truskawka :D i chyba czytałaś mi w myślach, bo się ostatnio zastanawiałam, jak wygląda ta trwa z dziurkacza, bo jak widać idealnie pasuje do robienia scenek

Anonimowy pisze...

no nie wiem czy tak po sezonie, przed chwilą byłam w warzywnym i truskawki wyglądające na Polskie za 12,50 można dostać ;-)

monia pisze...

Słodka ta karteczka:)))

lilavati pisze...

cudeńko:) a detali wystarczyłoby na trzy kartki:)