niedziela, 27 listopada 2011

Całkiem nie moja choinka ;-)) / Totally Not-Mine Christmas Tree ;-))

A to za sprawą cardliftu Kobens w Piaskownicy. Nietrudno się domyślić, co czułam, patrząc na oryginał ;-))) Ale zrobiłam, co w mojej mocy :-)
A this is because of Kobens' cardlift at Piaskownica. You can easily guess my feelings when I saw the original work ;-)) But I did what I could :-)


Totalnie nie umiem opanować farb ani mediów tak, by chlapania wychodziły tam, gdzie chcę - więc posłużyłam się stemplami i gąbkową końcówką tubki z farbką ;-)
I'm totally unable to make the paint or medium to splatter where I want it to, so instead I used stamps and acrylic paint dabber ;-)



Moja choinka jest więc dużo "grzeczniejsza" niż ta oryginalna, i zamiast skrawków papieru zrobiona jest z kawałków gipiury popsikanych różnymi glimmerami. I ma łańcuch z liquid pearls :-)
My Christmas tree is much more "calm" than the original, and instead of the paper scraps I used piece of guipure misted with glimmers of various colours. And it has a chain made of liquid pearls :-)


Światło do zdjęć jakie jest - każdy widzi.
Well, that's the kind of photo light we're having lately.

22 komentarze:

Alexandra pisze...

Jest wspaniała :)
Też bym chciała umieć tak chlapać :P

moja artissima pisze...

Mnie się baaardzoo podoba:) ta nie Twoja choinka:)

IWA pisze...

Przepiękna, chyba podoba mi się bardziej od wzoru...

Madzik pisze...

Ja również uważam, że jest piękniejsza niż wzór:)

GosiaK pisze...

Boska! Zakochałam się w tej kartce od początku do końca!

lilavati pisze...

doskonały lift! pięknie ułożyła Ci się ta choineczka:)

Unknown pisze...

jest piękna i już! :)

Anna Zaprzelska pisze...

A mnie się bardzo, baaardzo podoba:D

asica.p pisze...

piękna jest!!!

Ag@t@ pisze...

Śliczny efekt! Kartka cudna :)

Alicja w krainie papieru pisze...

jest śliczna !!:)

PiAnka pisze...

REWELACYJNA!!!!

basiasz80 pisze...

super ci wyszło

perelka111 pisze...

bardzo fajna choineczka:))

Scrapowe Sosasowisko pisze...

JEst niesamowita! A łańcuch z perfect pearls wyszedł Ci perfekcyjnie. Ja ich nie umiem tak ujarzmić :)

Dobra pisze...

Ale śliczna karteczka, bardzo mi się podoba.
Zapraszam po wyróżnienie.

krystynas pisze...

Może i dużo "grzeczniejsza" ale za to piękniejsza od oryginału - jest niesamowita.

ArtMagda pisze...

bardzo mi sie podoba ta farbowana zielona koronka! choinka wyszla baaardzo Twoja:)

frogus_80 pisze...

A mi też się bardziej podoba niż oryginał...super ... pomysł z użyciem koronek - rewelacja!!!!

Gocha pisze...

wyszła piękna! choinka pierwsza klasa! :)

p.s. nie wiem czemu ale śniłaś mi się dziś w nocy :P

Offca pisze...

świetna kartka :) choinka bardzo ładna :)

Zuzik pisze...

Świetnie poradziłaś sobie z tym wyzwaniem!:-)
Piękna kartka!:-)