sobota, 3 grudnia 2011

Szaro-żółty przerywnik / A Yellow-Grey Interruption

Na chwilę odrywam się od świątecznych klimatów, a to za sprawą koloroTonu Anny-Marii w Piaskownicy
I change the Christmas tones for a moment, and this is because of Anna-Maria's colour challenge at Piaskownica.



Zażyczyła sobie mieszanki szarości i żółci...no to wyszperałam szary papier, i żółty nawet też, gorzej było z dodatkami. I tu jak zwykle z pomocą przyszły nieocenione glimmer misty :-)
She wanted a mixture of yellow and grey, so I managed to find some grey paper, and even some yellow, but it wasn't that easy with the embellishments. And here come the invaluable glimmer mists :-)



Natomiast perłowe ćwieki dopasowałam za pomocą Promarkera - dla wielu pewnie nic nowego, dla mnie odkrycie roku! (malowałam już po metalu, teraz przyszedł czas na akryl :-))
The pearl brads match the colour palette thanks to a Promarker - for many something obvious, for me the discovery of the year! (I already coloured metal, now the time has come for acryl ;-))


A dlaczego kartka ślubna? Żeby młodej parze szare momenty życia codziennego przeplatały się z tymi złocisto-słonecznymi! 
Czego i Wam, i sobie również życzę :-))
And why a wedding card? So that the ordinary moments of the newlyweds' life intertwined with those golden ones!
And I wish that to you as well, and to myself too :-)

P.S. Jak widać, pogoda za oknem dopasowała się do tonacji od strony szarości, niestety :-//
A za moje nowe logo serdeczne podziękowania dla Żabci! :-*
P.S. As you can see in the photos, the weather also matches the palette on the grey side :-//
Warmest thanks to Żabcia for my new logo! :-*

16 komentarzy:

noomiy pisze...

pięknie!

ruda@ pisze...

Kartka jest urocza. Niby tylko dwa kolory, a okazało się , że potrafia wiele zdziałać.

lilavati pisze...

piękna kolorystka:)

Anonimowy pisze...

Piękne kwiaty.Pozdrawiam.

axdesign pisze...

piękna kartka! uwielbiam takie połączenie kolorów...

skimmia pisze...

Piękna kartka :-)

Eawera pisze...

Wow!! To połączenie kolorów wygląda cudnie!!! Piękne detale!:)

Marysia Kustusz pisze...

Pierwsze moje skojarzenie to czarno-biała fotografia, na której ktoś pozostawił tylko jeden, do tego bardzo energetyczny, kolor.:)
Bardzo mi się podoba.:)
Pozdrawiam!

Kasia Udalska pisze...

Prześliczna jest ta kartka! Bardzo mi się podoba to zestawienie kolorystyczne w Twoim wykonaniu :) Natchnęłaś mnie, idę szukać szarości i żółci w moich scrapowych zasobach :D :P

mirosek pisze...

przepięknie to wygląda :)

Gosik pisze...

śliczna^^

basiasz80 pisze...

śliczne prace

Klaudia/Kszp pisze...

Wspaniała!

Natka pisze...

Te żółte energetyczne róże pięknie się prezentują na szarym tle!

coco.nut pisze...

pięknie "przepracowałaś" te kolory!!!

Zuzik pisze...

Cudne kolorki!
Piękna kartka!:-)