wtorek, 10 lipca 2012

Moje ulubione miejsce / My Favourite Place

W tym tygodniu w Craft4You opowiadamy o swoich ulubionych miejscach. Chociaż do wielu miejsc lubię wracać, to jednak, jak mówi mądre przysłowie, w domu najlepiej :-) A w domu - chyba nie macie wątpliwości, gdzie jestem najczęściej :-)
This week at Craft4You the DT girls show their favourite places. Though I like to go back to many places, the wise saying states home is the best :-) And at home - I think you have no doubt where to find me most often :-)


Do oprawy mojego królestwa użyłam smakowitych brązów - nadal ulubionych, chociaż tak rzadko mam okazję ich używać...
To frame my photos I used some yummy browns - still my favourite, though now I seldom have an occassion to use them...





A jeśli macie ochotę i nie widzieliście mojego pokoiku - zapraszam :-)
And if you haven't seen my room yet - feel welcome :-)

Miłego dnia!
Have a nice day!

3 komentarze:

jaemigrantka pisze...

Jaka piekna,ciepla praca.Fantastyczna i energetyczna (jak dla mnie) chociaz nie znajdziemy ty zywych kolorow:]

Nawet ja zapragnelam takiego scrapa popelnic!!!

Barbara pisze...

Piękny skrap...nie mówiąc już o tym magicznym miejscu...aż w kompleksy popadłam bo skrapuje u córki w pokoju na podłodze :P

Joasiunia:) pisze...

Cudny scrap:):):) A pokój przecudny!!! Ja się biorę za malowanie mojego w końcu:D Nowe życie... To i odnowa pokoju;)

Pozdrawiam:):):)