wtorek, 28 maja 2013

Krawiectwo papierowe / Paper Dressmaking

Na mój dzisiejszy post dla Craft4You przygotowałam notes w krawieckiej stylistyce. Zainspirował mnie wzór wykroju na arkuszu Seams z kolekcji Lucille Basic Grey (zresztą również dedykowanej szyciu) - i dalej już samo poszło :-)
For my today's post for Craft4You I created a dressmaking-themed notebook. I was inspired by the sewing pattern sheet Seams from the Basic Grey's Lucille collection (also dedicated to sewing) - and it just went further on :-)


Jak się tak rozejrzałam po szufladach i pudełkach, to okazało się, że jakkolwiek sama nie szyję, to krawieckich dodatków mam całkiem sporo :-) I tak wykorzystałam tasiemkę-miarkę, guzik w kształcie szpulki...
As I looked through my drawers and boxes I realised that though I don't sew, I have lots of sewing elements and embellishments :-) And so I used a measure-printed ribbon, a spool-shaped button...


...metalową zawieszkę w kształcie starej maszyny Singera (mieliśmy, a jakże!):
...a metal charm shaped like an old Singer sewing machine (of course we had it!):


...ćwieka z manekinem, i ćwieki, które zrobiłam naklejając guziki na bazę ćwieków:
...the mannequin brad, and the brad I made by glueing buttons to metal bases:


....i tekturowy manekin na tle przeszywanej miarki:
...and a chipboard mannequin with a sewn measure background:


Wewnętrzne okładki ozdobiłam "krawieckimi" stemplami Tima Holtza:
I decorated the inner covers with Tim Holtz "dressmaking" stamps:



Notes spina gumka krawiecka przytrzymywana z tyłu przez ćwieki-guziczki, chomikowane jeszcze od czasów polowań na forum ;-)))
The notebook is bound with elastic band I've kept in my stash since the forum hunting times ;-))


Lubię tworzyć takie tematyczne prace, choćby po to, żeby sobie użyć tych wszystkich pierdółek ;-))
I love making such themed projects, just to use all those embellies ;-))

6 komentarzy:

Anna Baldwin pisze...

Piekny notes, detale sa piekne i bardzo dopracowane.

Justyna pisze...

Niesamowita praca.....i powalające szczegóły :)
Cudeńko.
Pozdrawiam serdecznie

Jadwiga pisze...

Cudowny!!! ;)

mosia pisze...

śliczny
taki dopracowany w każdym najmniejszym szczególe

origata1 pisze...

bardzo mi się podoba :)

mapowska pisze...

WoW! Genialny! :D
I ta wstążka centymetrowa super ;)