poniedziałek, 11 listopada 2013

Dawno / It's Been Long

...już nie było Tildowego przepiśnika :-) Tym razem w większym rozmiarze:
...since I shared a Tilda recipe notebook ;-) This time a bigger size:


Skromny i nieprzeładowany, nastawiony na funkcjonalność :-) Łyżeczkę można użyć jak zakładkę:
Simple and moderately decorated, aimed at functionality :-) The spoon can be used as a bookmark:


Motyw kolorowany Distressami:
I coloured the image with Distress inks:


Narożniki zabezpieczone okuwkami i trochę tekturek:
The corners are secured with metal protectors, I also added a few chipboards:


Wewnątrz kieszonka na luźne kartki:
On the cover inside I placed a small pocket for loose pages:


Kuchenna krateczka - to lubię :-)
Kitchen plaid - I like it :-)

12 komentarzy:

Alicja w krainie papieru pisze...

uroczy i klimatyczny przepiśnik :)

mapowska pisze...

Przepiękny!!
A ten kucharz z tyłu genialny, ha ha! :)))

piaseiza pisze...

Fantastyczny!

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Super w bardzo oryginalnych kolorach, wspaniale wykonany, i kucharz..SWIETNIE WYKONANA PRACA!!super!

Joy pisze...

Super przepiśnik, bardzo podoba mi się pomysł łyżeczki jako zakładki!

Barbara pisze...

Jest fantastyczny !

katy pisze...

piękny przepiśnik,ale kucharz porcelanowy mnie powalił!!!gdzie go kupiłaś???;)

Sylwia-eR pisze...

Przypomniały mi się te pierwsze...Świetny projekt : )

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję :-)
Katy, kucharza kupowałam chyba na allegro.

rosse5 pisze...

Wygląda wspaniale. Niby skromny, ale jednocześnie efektowny. Bardzo mi się podoba kolorowanie - świetne cieniowanie. No i kucharz rewelacja:D

Ludkasz pisze...

Śliczny jest:) I tak pięknie pokolorowałaś stempelek, każdą pliskę:)

Ewelcia pisze...

Świetny przepiśnik :) Właśnie o takim marzę ;)
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w mój quillingowy świat
handmadebyevi.blogspot.com