wtorek, 14 stycznia 2014

Ślubny shabby chic / Shabby Chic Wedding

Jeśli dzisiaj jest wtorek, to publikuję w Craft4You ;-)) Tym razem przygotowałam kartkę ślubną w stylu shabby chic:
If today is Tuesday, then I'm publishing for Craft4You ;-)) This time I created a shabby chic wedding card:


Na pięknym, koronkowym wzorze udrapowałam papier w delikatne, brązowe zawijasy, oddzielając warstwy gazą. Żeby było łatwiej formować papier, spryskałam go mgiełką Perfect Pearls, przy okazji dodając lekkiego blasku :-)
On a beautiful lace pattern paper I draped another sheet with delicate brown flourishes, separating the layers with cheesecloth . To make it easier for me to form folds, I misted the paper with Perfect Pearls mist, adding some shimmer at the same time:


Papier "spina" klamra pozłocona akrylówką, dodałam do tego różyczki z brokatem i kryształkowe kółka Primy:
The paper is "fastened" with a clasp covered with golden acrylic paint, I also added some glittered roses and Prima cryctal circles:


Całości dopełniają różnokolorowe perełki w płynie:
Liquid pearls in various colours are the finishing touch:


Miłego dnia! :-)
Have a nice day! :-)

16 komentarzy:

Anna B. pisze...

Wow!!! Ale dzieło!!!
Gratuluję... Jest cudowna :)

Offca pisze...

prześliczna karteczka :) ten drapowany papier daje cudny efekt :)

Agnieszka Korman pisze...

Jest po prostu piękna!

ewinka Nowa pisze...

Piękna.Gaza,udrapowany papier dały wspaniały efekt :-)))

JaneB pisze...

Piękna! Pomysł z drapowanym papierem genialny!

Makówka- Agnieszka Sieńkowska pisze...

Och, to wygląda jak z tkaniny! Cudowny efekt! Papier jest Ci bardzo posłuszny :)

vairatka pisze...

Ależ ona jest piękna!!!!

Szydełkiem w oko :) pisze...

przecudna ;)

Irena Rysa Maciąg pisze...

piękna jest

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Wspaniala kartka, bardzo mi się podoba:))

Insomnia pisze...

Dopiero zaczynam swoją przygodę z scrapkowaniem.... więc gapię się na Twoje prace i podziwiam. Niektóre efekty i etapy prac to dla mnie czarna magia. Na pewno spróbuję sama coś skleić, bo Twoje prace natchnęły mnie.... :). Uściski serdeczne.

Dobra pisze...

Wspaniały komplecik, bardzo mi się podoba.

Hogata pisze...

Przepiękna!! Cudo!

Pasje Justychy pisze...

Niesamowita :)

wiola_c pisze...

Świetna. super efekt z tym pomarszczonym papierem. :)

Pasjoneria pisze...

Drapowanie papieru to super pomysł..może kiedyś wykozystam :)Co do stempelka z parą mam taki sam w wersji digi. Pomalowałam tylko i czeka na oprawę ... tylko mobilizacji brak :) Śliczne prace