wtorek, 11 listopada 2014

Carpe Diem

Na mój dzisiejszy post dla Craft4You przygotowałam LO z optymistycznym tytułem, zachęcającym do korzystania z każdej chwili :-)
For my today's post for Craft4You I created this LO with an optimistic title that encourages to seize the day :-)


LO powstał na bazie produktów Primy, do listopadowej mapki BAP. Najpierw na bazie "drewnianego" arkusza (uwielbiam wszelkie deseczki ;-)) odbiłam kilka kleksów i psiknęłam złotą mgiełką, a potem białym żelowym pisakiem odrysowałam zawijasy z maski z jednej z pierwszych serii tychże ;-))
I made the LO using Prima products and their November BAP sketch. Firstly, I made some stains and sprayed golden mist on the "wooden" paper (I love that kind of pattern ;-)), and then drew some swirls using a white gel pen and one of the first Prima stencils :-)


Tytuł pochodzi z wykrojnika:
I die-cut the title:


Pod zdjęciem są warstwowe etykiety wycięte z arkusza, a pomiędzy nimi umieściłam kawiaty:
I layered some tags cut out from paper and placed some flowers in between:



Rolę journalingu pełni zaś stemplowany napis:
I used a stamp for the journaling:


Miłego świętowania! :-)
Have a nice day! :-)

2 komentarze:

artiza pisze...

cudne...a uśmiech ROZBRAJAJĄCY:)

sylel pisze...

Ja także byłabym dumna z takiego dziecka:)