wtorek, 23 lutego 2016

Dziecięce urodzinki / Baby Birthday Card

W moim dzisiejszym poście dla The ScrapBerry's prezentuję dziecięcą urodzinową karteczkę, która powstała z połączenia kolekcji My Little Star z przeuroczym stempelkiem z kolekcji Summer Joy i dodatkami z różnych kolekcji:
In my today's post for The ScrapBerry's I'm sharing this baby birthday card that I made combining the My Little Star collection, the cutest Sailor Bunny stamp from the Summer Joy collection and other embellies from various collections:


W tle ułożyłam kawałki papierów jak patchwork i dodałam kilka ćwieków, perełek...
I arranged the background papers like a patchwork and added a couple of brads, pearls...


...elementy tekturowe i metalową zawieszkę:
...some chipboard elements and a metal charm:


Główny ozdobny motyw, czyli słodkiego królisia, pokolorowałam Distressami, wycięłam i podkleiłam na kosteczkach 3D:
I coloured the main decorative motif, the cute bunny, with Distress inks, cut it out and mounted on 3D dots:


Spis materiałów znajdziecie na firmowym blogu - wszystko dostępne w Polsce :-)
You will find the supply list on the SB blog - all available in Poland :-)

4 komentarze:

moje-tworcze-miejsce pisze...

jakie cudo :) piękna dziecięca stylistyka

ewinka Nowa pisze...

Urocza karteczka ,kolory i kompozycja cudnie wspolgraja :-)))

IWA pisze...

Cudna jest: i słodko-dziecięca i jednocześnie elegancka!

GosiaMachynia pisze...

Cudna !!