wtorek, 16 sierpnia 2016

Dare To Dream - Blue Fern Studios

Dzisiaj przypada mój post dla Blue Fern Studios - przygotowałam jak zwykle kilka prac, spośród których teraz pokażę Wam chłopięcy layout w zieleniach :-)
Today is my turn to post for Blue Fern Studios - as usually, I created a couple of project from which I'm going to share a boy page in greens :-)


Najpierw nałożyłam wzór za pomocą maski, po czym po wyschnięciu spryskałam go mgiełkami:
First I applied a pattern using a stencil, then I sprayed it with mists once dry:


Tekturki, których użyłam, embossowałam na gorąco, używając chyba wszystkich zielonych odcieni z palety BFS ;-))
I heat-embossed all the chippies I used for the page - I must have used all the green powders from the BFS offer ;-))



I oczywiście trochę kwiatów, uzupełnionych metalowymi dodatkami:
And some flowers, of course, completed with a couple of metal charms:


Spis materiałów znajdziecie na blogu BFS. Miłego dnia!
You will find the list of supplies on the BFS blog. Have a nice day!

Brak komentarzy: