czwartek, 9 lutego 2017

My Creative Scrapbook GD - XOXO

Dziś kolejny layout z materiałów zawartych w kicie Limited Edition na luty od My Creative Scrapbook:
Today I have another layout to share that I made using the supplies from the My Creative Scrapbook February Limited Edition kit:


Ponieważ w kicie znalazły się też turkusowe i zielone kwiaty, postanowiłam dopasować do nich kolorystykę papierów za pomocą tuszy ;-) Potem ułożyłam kompozycję z wyciętych elementów:
As I found turqouise and green flowers in the kit, I decided to adapt the colour scheme of papers too using inks :-) Then I arranged some cut out elements in the background:


Trochę chlapnięć:
Some splashes:


...tytuł z naklejek...
...chipboard stickers title...


...kompozycja kwiatowa (największy kwiat potraktowałam mgiełką z kitu)...
...the flower cluster (the largest flower is coloured with the mist from the kit)...


...i gotowe :-)
...and done :-)

5 komentarzy:

mosia pisze...

Super!

Peninia / Gosia pisze...

Jest fantastyczny! Zachwycasz swoimi pracami!

a.le kartka pisze...

Swietny scrap!

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję! :)

izachica111 pisze...

Hej Maja Byłaś pierwszą polska scraperką, której oglądałam i podziwiałam prace - zwłaszcza scrapy. Widać lubisz je robić. Ilość jaką ich zrobiłaś mówi sama za siebie - ponad 300 ! Gratulacje i oby wena Cię nie opuściła.
Mi ostatnio też robienie scrapów przynosi wile radości. Zapraszam do mnie choć na chwilkę.