czwartek, 22 czerwca 2017

Amazing

Na mój dzisiejszy post dla the ScrapBerry's przygotowałam delikatny, dziewczęcy layout:
For my today's post for the ScrapBerry's I made this delicate, girly layout:


Layout powstał z kolekcji Birds of Paradise. Na tle delikatnych listków ułożyłam kompozycję z kawałków różnych arkuszy i dodałam tytuł wycięty z arkusza dodatków:
I made the layout using the Birds of Paradise collection. On the background of delicate leaves pattern I arranged pieces of various papers and added the title cut out from the elements sheet:


Z tego samego arkusza pochodzi też tag z journalingiem:
I used the tag from the same sheet for my journaling:


Dodałam jeszcze kompozycję kwiatową z elementami z masy i pięknym ptakiem z papieru pod zdjęciem:
I also added the flower cluster with resin embellies and a beautiful paper bird under the photo:


Na koniec z resztek papieru wycięłam dziurkaczem chorągiewki i ułożyłam bannerek:
And finally I punched some flags and made a banner garland:


Spis materiałów znajdziecie na blogu the ScrapBerry's.
Miłego dnia!
You will find the supply list on the ScrapBerry's blog.
Have a nice day!

Brak komentarzy: