sobota, 3 czerwca 2017

Cenne wspomnienia / Precious Memories

Kontynuuję temat rodzinny :-) W czerwcu świętują również dzieci, więc na mój post dla Scrapków przygotowałam layout z (między innymi moimi) dzieciakami :-)
I'm continuing the family theme :-) Children also celebrate their day in June, and so for my post for Scrapki.pl I made this layout featuring (also my) kids :-)


Layout powstał na bazie papierów, kwiatów i naklejek z kolekcji Rose Quartz od Primy, do których dodałam kwiaty z innych kolekcji, tekturki i ozdobne kamyczki.
I made the layout using papers, flowers and stickers from the Rose Quartz collection by Prima to which I added more flowers from various collections, chipboard pieces and decorative stones.




Tytuł zaś powstał z foliowanego tagu Kaisercraft, który spryskałam mgiełkami, by wydobyć z tła napis:
The title is the foiled tag by Kaisercraft that I coloured with several mists to make the text pop out from the white background:


Dzięki mgiełkom tag pięknie się mieni pod światło i idealnie pasuje do metalizowanych papierów:
Due to the mists the tag glimmers beautifully against the light and perfectly matches metallic papers:


Na Scrapkowym blogu znajdziecie podlinkowane do sklepu materiały.
Miłego dnia!
Visit the Scrapki blog for linked supply list.
Have a nice day!

2 komentarze:

mosia pisze...

Pięknie!
A zdjęcie boskie hi hi!

Oliwiaen pisze...

Dziękuję Gosiu :) Ano, tak mi fajnie dzieciaki zapozowały :)))