poniedziałek, 5 czerwca 2017

Joyful - My Creative Scrapbook

W czerwcu po raz kolejny mam wielką przyjemność gościć w My Creative Scrapbook i pracować z kitem Limited Edition. Podobnie jak poprzednie kity LE, i ten czerwcowy jest bardzo romantyczny, kobiecy, kwiatowy, głównie różowy ;-) - ale to nie znaczy, że nie da się użyć go do prac chłopięcych ;-) Oto dowód:
I have the great pleasure to be guest-designing for My Creative Scrapbook again and work with the June Limited Edition kit. Like the previous kits, the June one is very romantic, flowery and femine, mostly pink ;-) - but it doesn't mean you can't use it for boy themes ;-) Here's the proof:


Pierwszy raz miałam okazję pracować z papierami 49 And Market - cudownie grube, z pięknymi, nostalgicznymi wzorami! Mam nadzieję, że będą dostępne również u nas. Tymczasem na moim layoucie dodałam w tle wzór, stemplując gazetowe tło przez maskę dołączoną do kitu:
I had the opportunity to use the 49 And Market papers for the first time - gorgeously thick, with beautiful designs! I do hope they are availabble in Poland too. In my layout I added a pattern on the background, stamping the newspaper motif through the stencil included in the kit:


Kawałki papierów Kaisercraft ułożyłam w kompozycję pod zdjęcie:
I matted the photo with pieces of the kit Kaisercraft papers:


Z papierów wycięłam również tagi i ozdobiłam je naklejkami Kaisercraft:
I also cut tags from the papers and decorated them with Kaisercraft stickers:



Piankowe naklejki ułożyłam w tytuł i pokryłam srebrnym brokatem.
I arranged the title using the kit foam alpha stickers that I covered with silver glitter:


W zestawie są tylko różowe kwiaty - ale tu pasują, czemu nie? :-)
The kit contains only pink flowers - but they fit in here, don't they? :-)


Zaglądajcie po kolejne prace - a przy okazji zgłoście się po kolekcję Sofiero :-)
Drop by for more projects - and take your chance in winning the Sofiero collection too :-)

3 komentarze:

a.le kartka pisze...

Fantastyczny scrap! bardzo lekki i radosny :)
Papiery 49AndMarket są/były dostępne w warszawskim sklepie Scrapbboking Shop, jakiś czas temu kupiłam je i z niemałym żalem pocięłam ;) Rzeczywiście grube, nawet z lekką fakturą - szkoda, że cena taka wysoka.

Oliwiaen pisze...

Dziękuję :)
Prawda, również Na Strychu pojawiło się kilka arkuszy, ale trudno mówić o dostępności - zapewne cena ma niebagatelne znaczenie, zwłaszcza, że dostępnych mamy wiele papierów o połowę tańszych... Niemniej polecam, jeśli ktoś ma możliwość :)

mosia pisze...

Piękna oprawa tak świetnego i radosnego zdjęcia :-)