wtorek, 13 czerwca 2017

Letni raj / Summer Paradise

Na mój dzisiejszy post dla the ScrapBerry's przygotowałam dwie kartki z kolekcji Birds of Paradise - która kojarzy mi się z latem, a ono przecież już tuż tuż :-)
For my today's post for the ScrapBerry's I made two cards using the Birds of Paradise collection - which reminds me of the summer that is just around the corner :-)


Kolekcja zawiera całe mnóstwo motywów do wycinania, zarówno na arkuszach specjalnych, jak i papierach - i takie właśnie wycinane elementy stanowią kompozycje obu kartek. Na pierwszej do tagów dodałam wycięte piórka, button i kryształowe zawijasy:
The collection contains tons of cut-out motives, both in special sheets and patterned papers, and my cards are based on those cut-outs. In the first one I combined feathers, a flair button and crystal swirls:




Na drugiej kartce z wyciętych motywów ułożyłam "obrazek" ptaszka na ukwieconej gałęzi i dodałam embossowany na złoto stempel i metalową zawieszkę:
In th other card I arranged a "scene" with a bird sitting on a blossoming branch and added a golden-embossed stamp and a metal charm:




Miłego dnia!
Have a nice day!

3 komentarze:

a.le kartka pisze...

Świetne kartki!
Podziwiam umiejętność układania kompozycji z wyciętych elementów - dla mnie to ciągle trudne :)

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję! Najtrudniej jest zacząć, potem już jakoś idzie ;-))

Arleta pisze...

urocze