środa, 22 listopada 2017

Cieplutkie życzenia / Warm Wishes

Czas płynie nieubłaganie, ale jeszcze na chwilę odejdę od klimatów świątecznych za sprawą urodzinowej kartki, którą przygotowałam na mój dzisiejszy post dla the ScrapBerry's:
Time flies by mercilessly, but I'm getting away from the holiday themes for a moment with this birthday card I made for my today's post for the ScrapBerry's:


Chociaż właściwie niezupełnie odeszłam, bo kartka powstała ze świątecznej kolekcji Winter Joy ;-) zasłoniłam tylko fragmenty papierów ze śnieżynkami ;-)
Well, actually I didn't get away as the card is made using the Christmas collection, Winter Joy ;-) I just covered the snowflakes printed on papers ;-)



Centralnym motywem jest stemplowany misiaczek, którego pokolorowałam Distressami, a z pomocą techniki paper-piecing dodałam mu ciepłe wełniane serduszko :-)
The central motif is the stamped cute bear that I coloured with Dsitress inks and using the paper-piecing technique I gave him a warm wooly heart :-)


Listę materiałów znajdziecie na blogu SB, a tymczasem - miłego dnia!
Visit the SB blog for a list of supplies - and have a nice day!

4 komentarze:

ewinka Nowa pisze...

Urocze i słodkie ,za sprawą stempelka i kolorów te życzenia:-)

GosiaMachynia pisze...

Wow cudna :) Misio przesłodki.

a.le kartka pisze...

Urocza! Za 2 dni dzień pluszowego misia - bardzo pasuje :))

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję :-)