wtorek, 13 lutego 2018

Walentynka vintage / A Vintage Valentine Card

Już jutro Walentynki :-) Chociaż nie podoba mi się małpowanie cudzych tradycji, to jednak to święto jest tak miłe, że nie jestem przeciwna ;-)) I dlatego na mój post dla the ScrapBerry's przygotowałam kartkę walentynkową w moim ulubionym stylu vintage:
It's St. Valentine's Day tomorrow :-) Although I don't like copying foreign customs, but this holiday is so nice I don't mind joining in ;-)) And so for my post for the ScrapBerry's I created a Valentine card in my favourite vintage style: 


Kartka bazuje głównie na dwóch kolekcjach: Primavera i Holiday Romance. Na warstwach postarzonych papierów ułożyłam wykrojnikową serwetkę, wycięty z jednego z arkuszy Words Are Forever zegar, mini pocztówkę i uroczą rycinę dzieci. Dodałam tekturkową chmurkę z serduszkiem, jakby chłopiec czynił właśnie miłosne wyznanie swej małej ukochanej ;-)) 
The card is based mainly upon two collections: Primavera and Holiday Romance. I layered distressed papers, added a paper die-cut doily, a clockface cut out form one of the Words Are Forever papers, a mini postcard and a cute image of kids. I added a chipboard heart cloud, as if the boy was declaring love for his little sweetheart ;-))



Dodałam też tekturkowy napis w rameczce i kompozycję kwiatową:
I also added a chipboard sentiment in a decorative heart frame and a flower cluster:



Szczegóły dotyczące materiałów znajdziecie na blogu the ScrapBerry's. 
Miłego dnia :-)
Supplies details are on the ScrapBerry's blog.
Have a nice day :-)

3 komentarze:

Peninia / Gosia pisze...

Och jak pięknie i romantycznie :)

Oliwiaen pisze...

Dziękuję Gosiu :-)

Sylwia-eR pisze...

Pełna uroku i miłosnych kolorków.Ja też kupuję ,,wszystko co miłe"-tzn Walentynki:)