niedziela, 3 stycznia 2010

Ognisty Nowy Rok / A Fiery Red New Year

Tym razem kolor na monochromatyczne wyzwanie kolorystyczne podała Anna-Maria. I tutaj idealnie wpasował się mój stroik świąteczny, który całkiem przypadkiem jest niemal cały czerwony - bo zupełnie zapomniałam kupić gałązek ;-))

This time it was Anna-Maria who chose the colour for the monochrome challenge. And quite unexpectedly my Christmas decoration fitted perfectly - it's almost totally red, since I forgot to buy any spruce branches ;-)



Wszystkim Tuzaglądaczom i Komentującym - wszystkiego, co tylko najlepsze w Nowym Roku!!

To all Passers-by and Commentators - all the best in the New Year!!

6 komentarzy:

Makówka- Agnieszka Sieńkowska pisze...

Aha:) Tak sobie myślałam, że czegoś mi tu jakby brakuje, ale doszłam ostatecznie do wniosku, że chciałaś monochromatycznie, więc jest tu wszystko, co miało być :) Dobrego, pięknego i szczęśliwego roku Ci życzę! I nie mniej twórczego niż ubiegły! :*

Niebiesko_Oka pisze...

Wszystkiego co najlepsze!
Nieustającej weny i mnóstwa uśmiechów :)

Stroik pierwsza klasa.

Magda Łuczak Art pisze...

Najlepszego w Nowym Roku!

Ludkasz pisze...

dobrego i pięknego Nowego Roku:)

Ivonn pisze...

Jedna z podglądających i zachwycających się melduje i również pragnie złożyć życzenia wszystkiego dobrego w nowym roku :)

pozdrawiam cieplutko
Ivonn

Unknown pisze...

ja rowniez zycze Ci wspanialego tworczego i natchnionego roku 2010!!
pozdrawiam