wtorek, 7 grudnia 2010

Kocyk w kratkę / A Christmas Blanket ;-))

Mróz i skrzący śnieg ustąpił dziś na rzecz deszczu i marznącej brei - cudownie. W dodatku nie można zrobić przyzwoitych zdjęć :-(( Dlatego tez góry przepraszam za jakość.
W taką pogodę najchętniej siedziałabym tylko pod kocem z herbatką malinową! Niestety, mając masę roboty i ospowatego muchomorka w domu, nie mogę uczynić zadość takim pragnieniom ;-))
Za to zrobiłam dwie kartki dla Craft4You - samo patrzenie na tę krateczkę rozgrzewa jak ciepły kocyk :-))
The frost and glittering snow today gave way to rain and icy slush - just lovely. And you can't even take a decent photo :-(( Therefore my apologies about the quality :-/
In the weather like this I'd gladly spend all day under a woollen blanket, sipping hot raspberry tea! Unfortunately, having a ton to do and additionally a chcken pox toadstool kid at home, I can't yield to such desires ;-)
Instead I made two cards for Craft4You - just looking at this check warms you up!

 


 
 



I wracam dalej do pracy :-)
And I'm going back to work :-)

4 komentarze:

noomiy pisze...

pierwsza stanowczo mi się bardziej podoba! :)
ale obie mają klimat!! i ciepełko! :)

madak pisze...

Śliczne karteczki. wzór pepitki w połączeniu z motywami świątecznymi udał się bardzo!

Monika Januszewska-Rosik pisze...

Przybywam w poszukiwaniu inspiracji, bo przez tą pogodę nic mi się nie chce... :( Też najchętniej wpakowałabym się do wyrka...
Uwielbiam wzór pepitki :)) Dlatego kartki strasznie mi się podobają, zarówno pierwsza, jak i druga :)
Pozdrawiam ciepło i życzę dużo zdrowia dla synka :)
P.S. to ja skasowałam poprzedni komentarz, bo nie wylogowałam się z konta mojego chłopaka...

Unknown pisze...

I co ? Znowu mam napisać to samo ? Na prawdę robisz to wspaniale . Twoje wpisy i zdjęcia są cudowne . Pozdrawiam!