piątek, 18 listopada 2011

Swetrowe Święta :-) / Sweater Christmas :-)

Czy u Was też jest już tak zimno? Czas najwyższy wyjąć czapki, szaliki, rękawiczki i...swetry :-)
Is it so cold at your places too? High time to get out your hats, scarfs, gloves and...sweaters :-)



Odkąd zobaczyłam zapowiedzi kolekcji zimowej Waltzingmouse Stamps, "zachorowałam" na te stemple. Dzięki pomocy nieocenionej Rudlis - udało się je zdobyć :-))
The moment I saw sneak peeks of Waltzingmouse Stamps winter release I went crazy about these stamps. Thanks to invaluable Rudlis I finally got them :-))


Pomysł na te kartki miałam od jakiegoś czasu, pozostało tylko znaleźć chwilę wolnego czasu i go zrealizować :-) I tak powstał zestaw swetrowych, cieplutkich kartek w stylu retro :-)
I had the idea for these cards for some time, it was just a matter of a bit of free time to realize it :-) And so I created this set of warm sweater Christmas cards in retro style :-)





Chociaż oparte na tej samej kompozycji, kartki różnią się kolorystyką, obrazkami i każda ma inną metalową śnieżynkę. A obrazki pokryte są Crackle Accents:
Though based on the same composition idea, the cards differ by colours, images and each has a different metal snowflake charm. The images aer covered with Crackle Accents:


Trzymajcie się ciepło :-)
Warmest greetings :-)

53 komentarze:

Klaudia/Kszp pisze...

Piękne kartki :)

Flora pisze...

Świetny pomysł miałaś!!! ślicznie wyglądają takie sweterkowe kartki!

Barbara pisze...

Zastanawiałam się,gdzie te swtereki...a tu proszę-na kartkach :) śliczne są !!!

BETIK pisze...

Fantastyczne kartki!!! Bardzo przytulne...o ile kartki mogą być przytulne:)

Encza pisze...

Przepiękne kartki!!! No i zapragnęłąm mieć takie stempelki!:)

Zuzik pisze...

Cudne te stemple, a karteczki przeurocze!:-)

Iza pisze...

Też jestem już chora na takie stempelki są cudowne:)

Zielonooka pisze...

aaaa cudne!!! każda mi się podoba - nie potrafię zdecydować się na jedną.
Takie niby proste a wyglądają bardzo efektownie:)

Anonimowy pisze...

Przepiękne! Jestem pod ogromnym wrażeniem :)

ZUzanna pisze...

O kurcze, co za stemple!!
A karteczki- miodzio! albo nie.. herbatka z miodziem! :D

Made by Aisia pisze...

Wspaniałe!

Dobra pisze...

Karteczki są przepiękne

Scrapowe Sosasowisko pisze...

Kartki prześliczne! A stemple rzeczywiście takie, że aż chce się je mieć!

Wanda pisze...

śliczne karetczki:)

Magda Łuczak Art pisze...

Powiedzieć: świetne! to zdecydowanie za mało :)

[Kasia] pisze...

Cud miód i Gumisie :)

Ach jak mi sie podobają kartki w stylu retro ;)

noomiy pisze...

bardzo proste i faktycznie takie "swetrowe" ciepłe i świąteczne :)

Madzik pisze...

Jakie fantastyczne!!!

skimmia pisze...

kartki przepiękne :-)

Anonimowy pisze...

Cudowne po prostu przepiękne.Pozdrawiam.

Joasiunia:) pisze...

Ależ cudne są!!!!!!! A ja to już dawno pochowałam letnio wiosenne rzeczy i tylko zima już w szafach... Brrrrr zimno jak diabli:( Ale dzięki Twoim kartoszkom sweterkowym robi się cieplutko:)

Tusia Lech pisze...

Ależ fantastyczne "sweterki" mają kartki :)

Monika Januszewska-Rosik pisze...

Przecudowne kartki! A stemple niesamowite, też zapragnęłam takie mieć...
Dzięki Tobie przypomniało mi się o moich metalowych śnieżynkach, które schowałam i pewnie czekałby do kolejnych świąt ;)

rudlis pisze...

No cudne są!!!
Chyba sobie je też przygarnę, ale to już w nowym roku, w tym już budżet wyczerpałam ;)
Pozdrawiam:*

Kamila pisze...

oj i mnie te stempelki się podobają bardzo !! widziałam w zeszłym tyg je ;) a Twoje kartki przepiękne są :)

Kasia pisze...

Niesamowity efekt dają te stempelki! Karteczki są cudne!:)

Alicja w krainie papieru pisze...

śliczne te stempelki !! kartki śliczne :)

Nowalinka pisze...

Piękne kartki, swetrowe wzory na topie są :))

kachna pisze...

przecudne kartki, sweterki wymiatają, też zapragnęłam je mieć ....

truskawkaM pisze...

przepiękne !:) tuszowanie...mrrr...

edit pisze...

oooo kochana!!! piękne motywy... no cudne wyszły!!!

coco.nut pisze...

piękne karteczki, takie przytulne!!!

(nie wiem, czy kartki mogą być przytulne, ale te są ;))

zielony szpinakk pisze...

Oj nie dziwię się, że zachorowałaś na te stemple bo idealnie komponują się w świątecznych klimatach! Z jednej strony wprowadzają zimową atmosferę wprost z norwesko-fińskich klimatów a z drugiej bije od nich ciepło ze świątecznych rodzinnych wieczorów :)

Kasia Udalska pisze...

Ooo!! Cudne są, bardzo oryginalne, szalenie mi się podobają! :)

Berberis pisze...

Twoje karteczki są niesamowite!!!!

Alexandra pisze...

Śliczne :) a motywy jak ze skandynawskich sweterków :)

Asia pisze...

Proste a jednoczesnie takie urocze:))
Pozdrawiam Asia

basiasz80 pisze...

dość ciekawe kartki

Ludkasz pisze...

Świetne są:)

nahanmir pisze...

Bardzo fajne sweterkowe kartki!:)

Karola Witczak pisze...

Obłędnie cudowne, jak zwykle! Nie jestem wielką fanką stempli ale te z chęcią bym przygarnęła! Cudowne, cieplutkie kartki! :*

Anonimowy pisze...

lubię do Ciebie zaglądać, bo zawsze szukasz realizacji dla swoich pomysłów i nie koniecznie idziesz zgodnie z Polską modą :-) dobrze, że napisałaś o tych śnieżynkach ;-)

Unknown pisze...

Szok... myślałam że to taki papier, a to stemple - cudne po prostu i masz jakieś mega wykrojniki...

Sabrina Scrapbook pisze...

A totally wonderful work!! :)

Alice Creations pisze...

Śliczne kartki :) A stempelków pozazdrościć :)

Simona pisze...

What an adorable cards, you did a great job!

krystynas pisze...

Niesamowicie efektowne kartki, cudnie wyczarowałaś tło ze stempli.

ania pisze...

Świetne - prawdziwie "domowe":)

piedra preciosa pisze...

Przepiękne kartki, niesamowity efekt, chętnie taką jedną postawiłabym na komodzie. No i nie dziwię się, że zapragnęłaś zostać posiadaczką tych stempelków, ciekawe kiedy do Polski zawitają.

moja artissima pisze...

Nieprawdopodobnie piękne:)

Ajgacia pisze...

cudne te swetrowe karteluchy :->

Martha pisze...

pięknie wyszły te kartki. tez jestem fanką tych sweterkowych stempli i w ogole stempli z The Waltzing Mouse.

Chyba jednak byłoby uczciwą rzeczą wspomnieć, ze pomysł na kartki sweterkowe oryginialnie pochodził z galerii kartkowej The Waltzing Mouse, gdyż tam 2 pierwsze kartki w galerii są niemalże takie same.
http://justgivemestamps.typepad.com/my_weblog/2011/10/waltzingmouse-october-new-release-preview-day-2.html

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję za komentarze!

Martho, gdybym inspirowała się bezpośrednio tymi kartkami (a bloga Laurie znam i lubię od dawna), to na pewno umieściłabym tę informację. Tak jednak nie było, a wystarczy chyba spojrzeć na wzory stempli w tym zestawie, żeby pomysł na takie tło sam się nasuwał? Kompozycja zaś całości nie jest jakaś bardzo skomplikowana, naprawdę można wpaść na nią samodzielnie ;-))
Aczkolwiek zgodzę się oczywiście, że wyglądają bardzo podobnie.