wtorek, 22 maja 2012

Kartki tagowe i lift / Tag and Lift Cards

Mało która kolekcja tak mi przypadła do gustu, jak Almanac Primy. Myślałam co prawda, że nie lubię łososiowego, ale w kolorystycznym zestawieniu tych papierów w ogóle mi on nie przeszkadza ;-) Eksploatuję więc kolekcję na wszelkie sposoby, zwłaszcza, że kilka elementów znalazłam w paczce DT od Craft4You :-) Dzisiaj więc, na wtorkową porcję inspiracji - kartki tagowe:
There are few collections I love as much as I do Almanac by Prima. Actually I used to think I don;t like salmon oink, but in the colour set of the papers I don't mind at all :-) So I'm exploiting the collection on every possible occassion, especially because I found some elements in my DT package from Craft4You :-)
So today, for my Tuesday inspration post - two tag cards:

Jeden z tagów jest w wersji rustykalnej ;-)
One of the tags is rustic-looking ;-)




...a drugi bardziej romantyczny ;-)
...and the other more romantic ;-)




...a oba w naturalnej, neutralnej kolorystyce kraftowej :-))
A skoro o kolorze kraftowym  mowa - w swojej edycji cardliftu w Piaskownicy, Kobens proponuje uroczą kartkę mojej ulubionej cardmakerki, Amy Sheffer. U mnie - jak zwykle dość wiernie :-)
...and both in natural., neutral kraft colours :-)
Speaking of which - in her edition of cardlift challenge at Piaskownica, Kobens proposes a charming card by my favourite cardmaker, Amy Sheffer. My version's quite faitful, as usually :-)



Czas na kawkę :-)
Time for a coffee :-)

11 komentarzy:

lilavati pisze...

kartki tagowe piękne, lift jeszcze piękniejszy:)

WeriWell pisze...

świetne prace :)

Ala M. pisze...

tagi są wspaniałe!

Zielonooka pisze...

cudne są te kartki tagowe, sama również uwielbiam tą kolekcję i żałuję, że już jej prawie nie ma:/

janis pisze...

Piękne karteczki tagowe, a Almanac również uwielbiam

zuziucha pisze...

Pięknie Ci wyszły. Te pierwsze takie "Twoje". Ale wiesz? coś z tymi kolorami ostatnio się dziwnie dzieje. Ja nigdy nie lubiłam pomarańczowego/łososiowego i innych odcieni w tym tonie a ostatnio zrobiłam kilka scrapów w tej właśnie kolorystyce i ma chęć na więcej. Dziiiiiiiiiiiwne. ;))

Hogata pisze...

Tagowe genialne, mnie nie udało się dorwać tych papierów więc sobie je podziwiam w zachwycie u innych :)
Lift bardzo udany!

IWA pisze...

Same piękności!

Alicja w krainie papieru pisze...

Śliczne !!! :)

Ludkasz pisze...

Ale cudeńka!!

Jaszmurka pisze...

Aaa cudna jest! (ta druga z serduchami)
Bardzo mi się podoba :D