wtorek, 25 września 2012

Z tuzina róż... / From a Dozen Roses

...powstały dwie kartki :-) W kolejnej porcji wtorkowych inspiracji dla Craft4You prezentowałam mój pomysł na papier miesiąca, czyli arkusz Dozen Roses z kolekcji Sweet Nothings Kaisercraft. Chociaż papier ten jest jakby stworzony na LO, postawiłam na kartki, jako, że LO z podobnymi motywami już pokazywałam.
...I made two cards :-) For another Tuesday inspiration post for Craft4You I presented my idea for the paper of the month, i.e. Doen Roses from the Sweet Nothings collection by Kaisercraft. Although the paper is perfect for a LO, I decided to create cards, as I already presented the LO with similar elements.


Pociachałam cały arkusz - fronty kartek zdobią drukowane kolaże, a tło to pięknej turkusowe zawijasy z drugiej strony. Jako, że wzory są dość bogate, dodałam tylko kilka elementów:
I cut up the whole sheet - I used printed collages for the fronts and beautiful aqua flourishes of the other side make the background. Since teh designs are quite rich, I only added a few embellishments:



Nadrukowany w tym miejscu motyw kamei podsunął mi pomysł na zrobienie własnej, z elementów biżuteryjnych i motylka wyciętego z Primowego papieru. Można ją odwiązać i użyć np. jako wisiorka :-)
The cameo printed in that place gave me an idea of making my own cameo using some jewellery elements and a butterfly from a Prima paper. The cameo can be tied off and used as a pendant :-)


W mniejszej kartce głównym elementem ozdobnym jest duży Primowy kwiat i wycinanki-niespodzianki ;-))
In the smaller card the main decorative element is a large Prima flower and some die-cut surprises ;-))




Trzymajcie kciuki, pogoda niewyraźna, a Kuba ma dzisiaj ognisko!

15 komentarzy:

ZUzanna pisze...

Ach.. aż mi brak słów na te cudowności.. kartka z ptakiem aż dech zapiera!

elpimpi pisze...

CUDNE!!! Piękny ten wisiorek z motylem! Fajny pomysł na 'coś praktycznego'! ♥ Oczywiście trzymam kciuki za pogodę! I udanej zabawy! :-)

Bea pisze...

Piękne!!! I super, że motyl odwiązywany :)

chanya13 pisze...

Obydwie piękne - delikatne i romantyczne, sama nie wiem która podoba mi się bardziej

paauliska pisze...

śliczny wisiorek :) ja tez ostatnio wpadłam na pomysł aby połączyć kartki z wisiorami :)

piedra preciosa pisze...

Obie kartki są niesamowite, ale pierwsza jest obłędna! Te kolory, motyw klatki cudo!

Kasia Udalska pisze...

Obie są oszałamiająco piękne! :) mają wspaniałe kolory i ciekawe kompozycje :)

Alexandra pisze...

Przepiękne karteczki :)

Dobra pisze...

Cudowne prace.

Alicja w krainie papieru pisze...

Wspaniałe karteczki , wisior dodaje osobliwego uroku :))

mag pisze...

Piękne wyszły i bardzo romantyczne :)

Ludkasz pisze...

Cudne te kartki:)

Olga Siedlecka pisze...

Prześliczne!

Zielonooka pisze...

piękne, fantastyczny pomysł z wisiorkiem!!:)
fajnie, że wycinanki się przydały:)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Piękne są!!!
:*