piątek, 23 listopada 2012

Kuchareczka w czerwieni / A Sweet Cook in Red

Jak wiecie, bardzo rzadko korzystam z obrazków z internetu, z wydrukami zrobiłam dosłownie kilka prac. A jeśli już coś drukuję, to pochodzi to z blogu The Graphics Fairy - przynajmniej mam pewność, że są darmowe i nie naruszam praw autorskich. Tę ślicznotkę również tam znalazłam, i od razu powstał taki przepiśnik :-)
As you know, I very seldom use images from the Internet, I created literally a couple of creations with printed graphics. And if I print anything, it comes from The Graphics Fairy blog - at least I'm certain they're free and I'm not violating any copyrights. And so I found this pretty cook on that blog too, and almost immediately made this recipe note book :-)


Trochę odeszłam od typowej kompozycji moich przepiśników, ale wydało mi się, że obrazek najlepiej prezentuje się w prostocie. Panience dodałam odrobinkę koloru zwykłymi kredkami:
I strayed a little from my usual recipe notebooks composition, but the image seemed to look best in a simple arrangement. I gave the lassie just a bit of colour with ordinary drawing pencils:


Tekturki potuszowałam i pokryłam Glossy Accents, a narożniki zabezpieczyłam metalowymi okuwkami.
I inked chipboard pieces and covered them with Glossy Accents, I also secured the edges with metal clips.


Wstążka idealnie pasuje do papierów :-))
The ribbon matches the papers perfectly :-))


A wewnątrz, jak zwykle, kieszonka na luźne kartki:
And inside, as always, I added a pocket for loose bits of paper:


Miłego dnia Wam życzę :-) Czy gdzieś jeszcze świeci słońce?
Have a nice day. Are you having the sun anywhere now?

12 komentarzy:

mapowska pisze...

Piękności! Swietny przepiśnik! :)
Dziękuje za linka do obrazków :)

Alicja w krainie papieru pisze...

Śliczny przepiśnik , bardzo ładna krateczka :))

Offca pisze...

przepiękny :)

monia pisze...

Śliczny!!!

skimmia pisze...

Śliczny przepiśnik :-)

Bellaidea pisze...

Kuchareczka i przepiśnik uroczy, tez lubie te strone a przy okazji cos Ci podeślę jeśli znajde Twoj email:)

Oliwiaen pisze...

Dziękuję bardzo :-)
Bella, e-mail jest tuż pod awatarem ;-)))

Bellaidea pisze...

Sprawdź skrzyneczke pocztowa:)

Tusia Lech pisze...

Jaki boski przepiśnik!!!

Avrea pisze...

swietna !

Barbara pisze...

Fantastyczny...i dziękuję przy okazji za namiary na tak piękne grafiki :)

[Kasia] pisze...

Dziękuję za link, na pewno się przyda ;-)
A przepiśnik cudny, zresztą jak każde Twoje dzieło ;-)