środa, 21 listopada 2012

Maluszkowa elegancja / Baby Elegance

Dziś mała odskocznia od tematów świątecznych, przy okazji mojego postu dla Lemonade. Najnowsza kolekcja stempli zawiera sporo motywów i napisów z kategorii ciąża - narodziny, dlatego też dzisiaj dwie karteczki powitalne dla maluszków :-)
Today I stray a little from the Christmas themes, and this is because of my inspiration post for Lemonade. Their latest stamp release contains a lot of images and sentiments from the pregnancy-birth category, therefore today I share two baby welcome cards :-)


Z reguły nie używam tęczowych, landrynkowych kolorów do kartek powitalnych, ale tym razem nie użyłam nawet tradycyjnego różu i błękitu ;-)) Kompozycja jest bardzo prosta, a cały urok kartki zawdzięczają pięknym papierom i misternym wycinankom:
I don't usually employ rainbow candy colours for my baby welcome cards, but this time I didn't even use the traditional pink and blue ;-)) The composition is very simple, and the whole charm lies in beautiful paper designs and fine die-cuts:



Zestaw wykrojników dla dziewczynki miałam już od jakiegoś czasu, ale polowałam jeszcze na chłopięcy :-) Kiedy się wreszcie udało, natychmiast powstały te kartki ;-)
I've had the girl's clothes dies for some time, but I've hunted for the boy's set too :-)  Finally I've managed adn immediately used them for these cards :-)



Dla podkreślenia eleganckiego charakteru, również napisy ozdobiłam perełkami:
To accent the elegant character, I also decorated the sentiments with pearls:




PS. Dziękuję bardzo za pomysły dotyczącego zawartości kalendarza adwentowego bez słodyczy - nie omieszkam skorzystać! Właściwie, żałuję, że nie przeprowadziłam jakiejś ankiety, bo propozycje są naprawdę świetne! A wychować dzieci bez słodyczy jest bardzo łatwo - po prostu się im ich nie daje ;-)) (trochę gorzej z przekonaniem do tego dziadków, hahahah)
PS. Thank you very much for all your ideas concerning the non-sweets contents of the Advent calendar - I'll certainly use them in the future! As a matter of fact I regret not posting some kind of a poll before, as the suggestions are really fantastic! BTW, bringing up children without sweets is very easy - you just don't give them any ;-)) (well, it's much harder to convince the grandparents too LOL )

18 komentarzy:

Avrea pisze...

słodziachne :)

Lila-Art pisze...

cudne-po prostu!

Hogata pisze...

Bardzo delikatne i bardzo udane :)

IWA pisze...

Prosto, a jak efektownie!

Gosza pisze...

Śliczne kartki, przesłodkie wykrojniczki:)

mapowska pisze...

Ale cudne! Piękne!

Daria tworzy pisze...

Śliczne i eleganckie. Też bym chciała takie wykrojniki:(

J.Dark pisze...

Prześliczne te karteczki.. :)

[Kasia] pisze...

urocze ;-)

Pasmama pisze...

Te kartki są cudowne!!!

LiOnka pisze...

Strasznie podobają mi się te kartki! Proste i eleganckie. Codo!:)

Iza - Jasminum pisze...

Urocze!!!

Barbara pisze...

Prześliczne...nie wiedziałam,że są takie wykrojniczki :)

Unknown pisze...

Wspaniałe karteczki!

Zapraszam po odbiór wyróżnienia ;) - kreatywnie.folog.pl

Katarina pisze...

Delikatne,proste i bardzo ladne.

Ewelina pisze...

Sliczne te karteczki! Piekny wykrojnik tej sukieneczki- malusie cudenko! Ja mam to szczescie ze moi rodzice i mojego meza nie obsypuja ich slodyczami! ( za to ciagaja nas wszystkich razem na spacery, do lasu, ''do starego domu''). Gorsza jest sprawa z pra babciami, ale je rozumiem, ze szczerosci obdarowywuja!

Editha pisze...

Super ;)

Zielonooka pisze...

delikatne, proste ale bardzo eleganckie, piękne:)