wtorek, 1 stycznia 2013

Wyzwanie na dobry początek / A Challenge For The Good Start

Już od pierwszego dnia Nowego Roku kilka zespołów projektanckich pracuje nad nowymi projektami :-) Wśród nich jest drużyna Maja Design, która inspiruje wyzwaniem według mood board: palety kolorystycznej i słów-kluczy, które mogą, ale nie muszą znaleźć odzwierciedlenie w pracy. Wprawdzie Jenny pisze, że zainspirowała ją zimowa pogoda w Szwecji, ja jednak kierowałam się głównie paletą kolorystyczną i przy pomocy kolekcji "Life by the Sea" wróciłam do znaczniej cieplejszych dni :-)
From the very beginning of the New Year few design teams work on new projects :-) Among them is also the Maja Design crew, who inspires us with the mood board: a colour palette and some key-words that may, but don't need to be realised in the creation. Although Jenny was inspired by the wintery weather they're having now in Sweden, I followed mainly the colour palette and using the "Life by the Sea" returned to much warmer days :-)


Ta kolekcja to moja miłość od pierwszego wejrzenia :-) Chciałam pokazać przede wszystkim urok papierów, dlatego oprócz sznurka i zawieszki i kilku stempli w tle nie użyłam żadnych innych dodatków!
This collection is my love at the first sight :-) I wanted to show the papers to their best, therefore apart from the metal charm, some strings and a couple of background stamps I didn't use any embellishments!



Ale oczywiście nie obyło się bez wielu warstw podklejonych na piance:
But of course I couldn't do without several layers mounted on 3D foam:



Oprócz pięknych wzorów papiery mają też jeszcze jedną zaletę: na odwrocie paskow z sygnaturą są gotowe do wykorzystania bordery :-)
Apart from the beautiful designs the papers have yet another advantage: the other side of the signature strip on each sheet is a ready-to-use border :-)



Koniecznie zajrzyjcie na bloga Maja Design obejrzeć świetne prace projektantek! 
A jutro pokażę pracę na najnowsze wyzwanie Lemonade :-)
Do visit the Maja Design blog to view fabulous takes by the Designers!
And tomorrow I'll be showing my creation for the Lemonade newest challenge :-)

12 komentarzy:

Tusia Lech pisze...

Fantastyczny scrap!! W pierwszej chwili sądziłam, że to digi :) Jest perfekcyjny!!! Wszystkiego dobrego w nowym roku Maju :) :*

Niebiesko_Oka pisze...

Świetny scrap!
Wydobyłaś w nim piękno papierów :).
I oczywiście cudnie oprawiłaś nimi zdjęcie małych marynarzy ;).

jola_zola pisze...

scrap... marzenie...
ech, cudeńko...

jola_zola pisze...

p.s.
czy te papiery także w Polsce można kupić?

Oliwiaen pisze...

Dziękuję bardzo :-)

Jolu-Zolu - no właśnie niestety nie, mam wielką nadzieję, że któryś sklep się zdecyduje, bo są naprawdę świetne :-)

jola_zola pisze...

szkoda :(

Ludkasz pisze...

Mistrzostwo :)
Pozdrawiam cieplutko:)

Barbara pisze...

Wspaniała całość,wszystko ze sobą idealnie współgra :)

Kasia Bogatko pisze...

Jestem chora na tą kolekcję! Uwielbiam morskie klimaty, a Twój scrap sprawił, że jeszcze bardziej chcę ją mieć. Tylko szkoda, że u nas nie można dostać :(

asia3city pisze...

Wow... już zatęskniłam za latem... pięknie zaprezentowałaś kolekcję

vena7 pisze...

Cudo..

KoliberArt pisze...

Rewelacyjne, a te detale, mrrr....