poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Dobre czasy / Good Times

Bardzo rzadko zdarza się, że scrapuję aktualne zdjęcia - znacznie częściej takie, które mają po kilka miesięcy, a nawet lat ;-)) A już naprawdę ze trzy razy w życiu zdjęcia wydrukowałam, bo jednak co wywołane na papierze foto, to wywołane. Ale kiedy obejrzałam fotki z sobotniej sesji chłopaków, nie mogłam się oprzeć. I zrobiłam taki layout:
I really rarely scrapbook current photos - much more often ones that are several months, or even years old ;-)) And really really few times - like three times in my life or so - I've printed photos, as I prefer to have them developed on professional photo paper. But when I looked through photos I took on Saturday, I just couldn't help not doing this layout:


LO powstał do kwietniowej mapki Primy, którą obróciłam - ale poza tym odtworzyłam dość wiernie, jak to u mnie zwykle bywa ;-) A zwróciłam na nią uwagę z powodu kółkowego tła (a kółka jakoś za mną chodzą ostatnio, jak widzieliście np. tu). Przedstawiłam je za pomocą stempli, serwetek, kwiatów i zegarowej tarczy:
I made the LO according to Prima's April BAP sketch that I flipped  but otherwise followed quite faithfully, as it's usual with me ;-) It caught my eye because of the circle pattern (and circles are somewhat popular, as you could see e.g. here). I represented them with stamped and die cut doilies, flowers and a clock face:




Trójkąty z mapki to u mnie bannerkowa girlanda. Poszczególne elementy potuszowałam, dopasowując je do ogólnej kolorystyki:
The banner strip in my LO reresents the sketch triangles. I inked particular elements to match the colour palette of my page:


Zrobiłam też karteczkę do kwietniowej palety kolorystycznej, ale pokażę ją jutro - mam nadzieję, że zajrzycie :-)
I also made a card to the April's colour palette, but I'll be sharing it tomorrow - I hope you drop by :-)

1 komentarz:

mapowska pisze...

Świetny scrap, przepięknie wykonany! Przynajmniej teraz wiemy, jaki duży tak naprawdę jest już Twój syn ;)