wtorek, 22 kwietnia 2014

Tempus Fugit / Time Flies

Nie wiem, czy Wam też się wydaje, że im jesteśmy starsi, tym szybciej biegnie czas? Jako dziecko, zawsze miałam wrażenie, że na te najważniejsze dla mnie wydarzenia, jak urodziny, Boże Narodzenie czy wakacje, czeka się i czeka! A teraz? Przecież dopiero co była Gwiazdka, a tu już po Wielkanocy!! Ale chociaż na upływ czasu nic poradzić się nie da, zawsze można wrócić do ulubionych wspomnień - i tu scrapperzy są doprawdy uprzywilejowaną grupą, mogąc te wspomnienia dodatkowo upiększyć :-) A te refleksje na temat czasu zainspirowały mnie do stworzenia tego LO na mój dzisiejszy post dla Maja Design:
I don't know about you, but it seems to me the older I get, the faster time flies. As a child I always thought it's sooooo long until the most important moments like birthdays, Christmas or summer holidays. And now? Christmas was only like yesterday and here we are, a day after Easter!! But even though we can't do anything about time passing by, we can always go back to favourite memories - and here scrappers are truly privileged, having the skill to make those memories even more beautiful :-) And the thoughts on time inspired me to create this LO for my today's post for Maja Design:


LO powstał na bazie kolekcji Autumn Vintage Basics, której motywem przewodnim jest temat upływającego czasu. Najpierw przygotowałam tło: przycięłam arkusz tytułowy, postarzyłam brzegi, nałożyłam na inny "paseczkowy" papier i dodałam trochę tekstury z cegiełkowej maski Primy:
The LO is based on the Autumn Vintage Basics collection, which is focused upon time passing. First I prepared the background: I trimmed the title sheet, distressed its edges, layered upon another striped paper and added some texture with Prima brickwall mask:


Potem podkreśliłam drukowany tytuł, dodając perełki i rok 2014 cyframi rzymskimi:
Then I emphasized the printed title adding pearls and the year 2014 in Roman numerals:


Używając tekturowych tarcz zegarowych, oprawiłam małe zdjęcia moich chłopaków:
Using chipboard clock faces I made frames for my boys' mini photos:


A potem uzupełniłam "bąbelkową" kompozycję, tu i tam utykając kwiaty i zegary, zegary, zegary...
And then I completed my "bubbly" design, tucking in flowers and clocks, clocks, clocks...




Na koniec dodałam mój ulubiony motyw stemplowanych skrzydeł, potuszowany i ozdobiony brokatem:
Finally I added my favourite stamped wings, inked and covered with glitter:


Czas spędzony na pracy nad tym LO upłynął naprawdę przyjemnie :-)
The time I spent working on this LO passed really nice :-)

2 komentarze:

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Niestety, to prawda, czas płynie coraz szybciej, im jesteśmy starsi, im dzieciaczki większe... Zaraz będą wakacje, a potem znów wrzesień, gwiazdka...
A Twoje LO śliczne, tarcze zegarowe wpisały się super w klimat i jeszcze te papiery - super!

beatakraftuje.blogspot.com pisze...

Ależ piękny scrap i jakże wymowny! Jakimś cudem umknął mi wcześniej i dopiero dzisiaj go obejrzałam i w ogóle i w szczególe...jak zwykle detali mnóstwo, a co jeden to bardziej smakowity kąsek dla oczu i dodaje smaczku całemu LO.