czwartek, 10 lipca 2014

Ślub ze ScrapBerry's / A ScrapBerry's Wedding

Oprócz pięknych papierów i dodatków w klimacie steampunk, które już widzieliście na moich pracach, w paczce od ScrapBerry's znalazłam całe mnóstwo delikatnych perełek, kamyczków ozdobnych, kwiatuszków z masy i romantyczne stemple. Cóż można by z tymi materiałami zrobić, jak nie kartkę ślubną? :-)
Apart from gorgeous steampunk papers and embellishments that you already saw in my creations, the package from ScrapBerry's contained a ton of delicate pearls, gems, resin flowers and romantic stamps. What else could I create with them than a wedding card? :-)


Żeby zrobić sobie jasne, delikatne tło, przycięłam zwykły karton, ostemplowałam stemplami i potuszowałam Distressami (Bundled Sage i Tattered Rose):
To make a custom light background, I trimmed ordinary cardstock, stamped it with images from the set and inked with Distress inks (Bunded Sage and Tattered Rose):


I na tym tle ułożyłam kompozycję z kwiatów i dodałam piękną zegarową tarczę - bardzo wygodną w użyciu, mocuje się ją jak ćwiek :-)
On that background I composed my flower cluster and added the beautiful clock face - it's very easy to use, it's like a brad :-)


Na koniec porozcinałam na części perłowy zawijas i dodałam do kompozycji:
Finally I cut a pearl swirl into pieces and added them to my design:


Produkty / Supplies:
Stemple/Stamps: French Journey: Moment of Happiness; Kwiaty/Flowers: Light Peach, CHerry Blossom White, For Wedding roses 2, French Journey Chrysanthemums 1; Zegar/Clock Face: French Journey clock, Zawijas / Swirl: Colourful Dreams 3.

I to wciąż nie jest ostatnie słowo ;-))
And I still haven't said the final word ;-))

10 komentarzy:

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Ślicznie wyszła. Uwielbiam takie jasne, delikatne kompozycje z kwiatami. :)

Ewa S. pisze...

Delikatność z pięknym akcentem!!!

Nowe Love Papierowe pisze...

Piękna kartka !

mosia pisze...

cudna.

a.le kartka pisze...

Piękna kartka! śliczne, delikatne tło i kompozycja.

piaseiza pisze...

Przepiękna, wspaniałe tło :)

IWA pisze...

Ale cudne delikatności!

Dorota pisze...

Cudna! Delikatna jak mgiełka :)

RosaliaArt pisze...

jak zawsze dbasz o najmniejszy drobiazg na kartce

Ludkasz pisze...

cudna! niezwykle subtelna kartka:)