wtorek, 3 marca 2015

Oceanu szczęścia / Ocean of Happiness

Wczoraj w Craft4You rozpoczęło się nowe wyzwanie, które zachęca Was do zabawy ze stemplami :-) Jako, że kolorowanie stempelków to najczęściej wybierana przeze mnie technika, postanowiłam i dzisiaj przygotować karteczkę z uroczą  Mergirl od Santoro:
Yesterday a new challenge started at Craft4You, which encourages you to play with your stamps :-) As colouring is my most favourite technique to work with stamps I decided to colour for the challenge too and chose the charming Mergirl by Santoro:


Tło stanowią papiery Santoro London, a właściwie ich podarte skrawki, które ułożyłam warstwowo na turkusowym kartoniku ATC:
I made the background by layering torn strips of Santoro London papers onto a turqouise ATC sheet:


Morskie piaszczyste dno imitują różnokolorowe perełki w płynie: 
I imitated the sandy sea bed with various liquid pearls:


A do pokolorowania odbitego motywu użyłam tuszów Distress. Najpierw zwilżyłam papier akwarelowy, więc tusze mieszały się i tworzyły nowe odcienie :-) Po wyschnięciu dodałam nieco migoczącego blasku brokatami:
To colour the stamped image I used several Distress inks onto a moistened aquarelle paper, so the inks mixed and gave new shades :-) Once dry, I added some glam with glitter:


Pełną listę użytych materiałów znajdziecie na blogu C4Y. Zachęcam do udziału w wyzwaniu :-)
You will find the full list of supplies on the C4Y blog. And do join our challenge :-)

3 komentarze:

Ewelina Nowak pisze...

piękna praca:) pozdrawiam

a.le kartka pisze...

Śliczna "podwodna" kartka z uroczą syreną:)

Ann pisze...

Jest słodka :)