poniedziałek, 25 stycznia 2016

Kochany pamiętniku... / Dear Diary...

Jako dziewczynka nie pisałam co prawda pamiętnika, ale zeszyt na różne "sekrety" był obowiązkowo, inny w każdej klasie ;-) Sama więc idea zapisywania ważnych wspomnień nie jest mi obca, a że teraz realizuję ją bardziej plastycznie niż pisemnie, to z wielką przyjemnością zrobiłam ten oto mały pamiętniczek:
As a little girl I didn't write a diary, but I had a special notebook for various "secrets" - it was a must during my schooldays and it had to be different in every grade ;-) And so the idea of writing down important moments isn't new to me, and as I realise it now in a more visual than writing way, I made this little diary with great pleasure:

Jak zawsze, najpierw wzmocniłam brzegi okładek taśmą washi - i choć ta brokatowa ma beznadziejny klej i odchodzi już po minucie, to jednak "ujarzmiona" naklejonym papierem spełnia swoją funkcję wzmacniająco-lśniącą ;-) bardzo dobrze :-))
As always, I first strenghtened the edges of the covers with washi tape -  and though the glitter gold one I chose has terribly weak glue on it and comes off after seconds, when I secured it with papers of the background it does the job of a glistening trim very well :-))


Sówka na sprężynie - nieprzypadkowo ;-)
The owl on the wire - not a coincidence ;-)


Okładkę zdobi siedząca Tilda, jak zwykle kolorowana Distressami:
I decorated the cover with a sitting Tilda, coloured, as always, with Distress inks:


Pamiętnik miał być w turkusach i fioletach, a te wymagania idealnie spełnia kolekcja Watercolour My World od Lemonade:
The diary was supposed to be turqouise and purple, and the Watercolour My World collection by Lemonade perfectly fulfills the requirements:



Właścicielka może tu wpisać własny tytuł, hasło czy też cokolwiek innego ;-) I tu sówka do kompletu, którą odbiłam na kartonie, wycięłam i pozostawiłam do pokolorowania :-)
The owner can write here her own title for the diary, a password, or anything else she likes ;-) And here's another owl, this one I stamped and cut out and left to be coloured :-)


Na końcu pamiętnika kolejna kolorowanka - ta sama Tilda, co na okładce, może właścicielka będzie miała na nią inny pomysł ;-)
At the end of the diary I included the same Tilda image as on the cover - perhaps the owner would have a different colouring idea ;-)


Mam nadzieję, że pamiętnik będzie zawierał same miłe wspomnienia!
I hope the diary would contain only the good memories!

2 komentarze:

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Śliczny a Twoja kolorowanka urocza :)

Asia3city pisze...

Świetny