środa, 1 marca 2017

Znów fałszywki ;-) / Faux Envelope Cards Again :-)

W czerwcu zeszłego roku przygotowałam dla Maja Design kurs na "udawaną" kopertówkę. Przygotowując się do mojego dzisiejszego postu postanowiłam wrócić do tej formy :-)
Back in June last year I prepared a tutorial for Maja Design on faux envelope card. While getting ready for today's post, I decided to go back to that form :-)


Sięgnęłam po tę samą co wówczas kolekcję, Vintage Romance, ale udało mi się stworzyć każdą z nich inaczej. Pierwsza, bardziej w stylu vintage, z ryciną zamiast napisu i monochromatyczną paletą pastelowych zieleni:
I used the same collection as for the tutorial, Vintage Romance, but I managed to make each card look different. The first one is more vintage-style, with an image instead of the sentiment and a monochromatic palette of pastel greens:




Druga kartka jest bardziej kolorowa, zachowałam paletę kwiatowych bukietów z papieru tła, i powtórzyłam je na kwiatach przestrzennych. Do tego ozdobny tekturowy napis:
The other card is more colourful as I kept the palette of the floral bouquets from the background paper. I added the dimensional flowers in matching colours and an ornate chipboard sentiment:




Spis materiałów znajdziecie na blogu MD. Miłego dnia!
Visit the MD blog for a list of supplies. Have a nice day!
Zapisz

4 komentarze:

mosia pisze...

Ależ cudowne! Niesamowicie piękne, niesamowicie eleganckie i niesamowicie romantyczne!

Oliwiaen pisze...

Niesamowicie dziękuję, Gosiu! :)

Katarzyna Rajczakowska pisze...

Śliczne prace. Jestem pod dużym wrażeniem!

Projekt Papier pisze...

dopieszczone, eleganckie, jedna lepsza od drugiej ;) no przepiękne!